Funcom opóźnia datę premiery The Secret World

Adam "Harpen" Berlik
2012/05/25 12:51

The Secret World, czyli gra MMO osadzona w czasach współczesnych, ukaże się później niż pierwotnie zakładano. Na szczęście poślizg nie jest duży, a w międzyczasie odbęda się kolejne betatesty.

Funcom opóźnia datę premiery The Secret World

Funcom poinformował, że do premiery The Secret World dojdzie 3 lipca, co oznacza, że gra zalicza dwutygodniowy poślizg, gdyż miała ukazać się 19 czerwca. Obsuwa wynika z przyczyn rynkowych. Firma, ustalając nowy termin wydania, wybrała "bardziej pozytywne okno wydawnicze, które przyniesie korzyść premierze gry".

W związku z zaistniałą sytuacją osoby, które złożyły zamówienie przedpremierowego na The Secret World otrzymają wcześniejszy dostęp do pełnej wersji 29 czerwca. Zanim to jednak nastąpi, zostaną zorganizowane dwa kolejne weekendy z betą. Pierwszy z nich, Hell Raised, odbędzie się w dniach 15-17 czerwca i zaoferuje lokacje startowe Illuminatów, Dragonów, a także Templariuszy oraz obszar Savage Coast i dungeon Raised. Z kolei drugi, ostatni, rozpocznie się 22 czerwca i potrwa dwa dni, podczas których sprawdzimy tryb PvP (gracz kontra gracz).

GramTV przedstawia:

The Secret World z bonusami, wśród których znajduje się wcześniejszy dostęp do pełnej wersji i betatestów, możecie zamawiać w sklepie gram.pl:

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
25/05/2012 23:07
Dnia 25.05.2012 o 22:12, TobiAlex napisał:

Chodzi o samą mechanikę.

A co z nią nie tak?>I z reguły tak jest, że

Dnia 25.05.2012 o 22:12, TobiAlex napisał:

jeden błędy ma inny nie.

Z reguły jest tak, że bugi jeśli są, to mają je wszyscy.>A odnośnie błędów to poczytaj oficjala.Czytałem. Problemy z misjami dotyczyły rozwiązań, nie bugów. Zbugowany był jeden quest, bo nie startował poprawnie cooldowna. Czyli dla gracza był to akurat zerowy problem.

Dnia 25.05.2012 o 22:12, TobiAlex napisał:

I nie chodzi mi o żaden hate, bo sam jestem zainteresowany grą, nawet zastanawiam się nad lifem, ale nie chciałbym, aby po 3 miesiącach gra upadła.

W specyficzny sposób okazujesz zainteresowanie ;)TSW może mieć dla niektórych wady, jak każda gra. I po to są betaweekendy, by każdy mógl ocenić sam, czy będzie chciał grać, czy nie. Opieranie się na pogłoskach i opiniach innych jest nierozsądne, ludzie mają różne gusty i potrzeby. Część ludzi oceniała system walki po kilku godzinach gry, na etapie noob startu. A faktyczne wyzwania pojawiły się później (północna część zony). FC też jakoś nie pomagał, bo samemu trzeba było się troszczyć o PvP i craft.Będą jeszcze 2 okazje do testów, więc czasu jest sporo.

TobiAlex
Gramowicz
25/05/2012 22:12

Już pal pies te animacje (swoją drogą to krok wstecz w stosunku do Age of Conan, więc w ogóle nie pojmuję działań Funcomu). Chodzi o samą mechanikę. I z reguły tak jest, że jeden błędy ma inny nie. Ja nigdy nie uświadczyłem żadnych błędów np. w Skyrim, co nie znaczy, że ludzie ich nie mieli. A odnośnie błędów to poczytaj oficjala. I nie chodzi mi o żaden hate, bo sam jestem zainteresowany grą, nawet zastanawiam się nad lifem, ale nie chciałbym, aby po 3 miesiącach gra upadła.

Usunięty
Usunięty
25/05/2012 20:16
Dnia 25.05.2012 o 18:02, TobiAlex napisał:

Jest pełno zbugowanych questów, których nie da się ukończyć.

Musiałeś mieć niespotykanego pecha, bo ja na 53 ukończone misje w Kingsmouth nie miałem żadnego problemu. Nie słyszałem też o nikim kto zgłaszałby jakieś problemy i "pełno" bugów.>Niedopracowań? No jeżeli

Dnia 25.05.2012 o 18:02, TobiAlex napisał:

walka np. mieczem ma tak wygląda w wersji finałowej... to już Vampire Bloodline z 2004 lepiej przedstawiał walkę mieczem. W przypadku broni palnej nie jest wcale lepiej. Jak dla mnie Funcom nie wyciągnął żadnych wniosków z premiery Age of Conan.

Mi animacje nie przeszkadzały, natomiast walka była dobrze zbalansowana między koniecznością ruchu, a typowym w mmo klikaniu skili. Ale to kwestia gustu.




Trwa Wczytywanie