Max Payne 3 wykorzystuje DirectX 11 i inne możliwości najnowszych komputerów, dzięki czemu zapewnia niesamowite wrażenia - zarówno wizualne, jak i dźwiękowe.
Max Payne 3 wykorzystuje DirectX 11 i inne możliwości najnowszych komputerów, dzięki czemu zapewnia niesamowite wrażenia - zarówno wizualne, jak i dźwiękowe.
- Pracowaliśmy bardzo ciężko nad tym, by gra działała płynnie na różnych konfiguracjach PC - mówi główny projektant PC, Kevin Hoare w wywiadzie z PCWorld. - Kiedy jednak zbliżasz się do górnej granicy, która naprawdę wyciśnie z niej ostatnie soki, gra będzie działać i wyglądać niesamowicie na najbardziej zaawansowanych współczesnych maszynach i tych, które pojawią się w najbliższej przyszłości.
- Do wyboru jest rozdzielczość monitora, wsparcie dla trzech, a nawet sześciu monitorów jednocześnie, co zapewnia jeszcze wyższe rozdzielczości, różne opcje antyaliasingu, skalowalna jakość wody, skalowalna jakość cieni, zwiększone szczegóły postaci i pojazdów oraz skalowalny filtr tekstur, który jeszcze bardziej poprawia jakość wizualną.
Max Payne 3 wymaga aż 35GB miejsca na dysku twardym komputera, ponieważ twórcy, chcąc zapewnić jak najlepsze wrażenia, nie oszczędzali na jakości. Sporą część tego miejsca zajmują tekstury, ważące czterokrotnie więcej niż ich odpowiedniki na konsolach. Również ścieżka dźwiękowa jest skompresowana w mniejszym stopniu, co zapewnia lepszą jakość audio. Max Payne 3 wykorzystuje maksymalnie możliwości konsol, ale PC oferuje znacznie więcej. Wystarczy spojrzeć na poniższe screeny: