Demo realistycznego systemu zniszczeń w CryEngine 3

Małgorzata Trzyna
2012/05/29 15:09

W sieci pojawiło się demo ukazujące system zniszczeń na silniku CryEngine 3. Chociaż jest jeszcze kilka rzeczy, które trzeba poprawić ("nie zwracajcie uwagi na cieniowanie i błędy kolizji, pracujemy nad tym"), wygląda interesująco.

Na potrzeby demo został wybrany pick-up, ale technologię zwaną Beam physics system można wykorzystać także w przypadku innych rzeczy, w tym samochodów, ciężarówek, samolotów, łodzi, pociągów, dźwigów, czołgów, helikopterów, a nawet elementów otoczenia, które można zniszczyć oraz testowych manekinów. Jak czytamy w opisie filmu na YouTube: To prawdziwa fizyka. Wszystko jest możliwe.

GramTV przedstawia:

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
30/05/2012 09:00

Mogli użyć ich chińskich odpowiedników, składają się jeszcze efektowniej ;)

Usunięty
Usunięty
30/05/2012 01:05

Demo jak dla mnie, wręcz oszałamiające. Tylko ten strach, że jak to zostanie wykorzystane gdziekolwiek, to mój komp umrze śmiercią tragiczną. A przecie wcale taki stary nie jest.

Usunięty
Usunięty
29/05/2012 22:49

Przeczytaj tekst podczas testów na trawce.




Trwa Wczytywanie