Jeśli Zenimax Online zrealizuje swe obietnice, nie będzie czasu na zjedzenie drugiego śniadania podczas gry w The Elder Scrolls Online.
Jeśli Zenimax Online zrealizuje swe obietnice, nie będzie czasu na zjedzenie drugiego śniadania podczas gry w The Elder Scrolls Online.
- Chcieliśmy, by każdy potwór za każdym razem stanowił wyzwanie, nie tylko spowalniał gracza. Nie chcemy, żeby monstra były nudne, albo żeby każdy mógł spokojnie jeść kanapkę i robić pięć innych rzeczy podczas walki z potworem - mówi projektantka rozgrywki, Maria Aliprando podczas rozmowy z PC Gamerem. - Chcieliśmy także nagradzać Was za ruchy wykańczające i walkę przeciwko potworom. Więc kiedy pojawi się monstrum, nie chcemy dezorientować Was interfejsem użytkownika rozciągającym się na cały ekran; chcemy, byście tam byli i w tym momencie walczyli z przeciwnikiem.
Brian Wheeler, projektant PvP, również zwraca uwagę na to, że przeładowany interfejs psuje zabawę podczas masowych walk PvP, ponieważ patrzysz na niego, nie na graczy wykonujących akrobacje, kiedy walczą przeciwko sobie.
Reżyser gry, Matt Firor, wymienia kolejny powód, dla którego interfejs został odchudzony.
- Dokonaliśmy wielu wyborów, by gra była przystępna dla tych, którzy mieli do czynienia jedynie z konsolowymi wersjami The Elder Scrolls. Takie rzeczy jak interfejs są bardzo minimalistyczne i pozwalają skupić się na świecie. Zrobiliśmy to tak, żeby interfejs przypominał grę konsolową, nie MMO, żeby każdy czuł się komfortowo podczas gry.
- Myślę, że w sporej części poprzednich generacji MMO gra polegała na patrzeniu na interfejs i graniu w niego - mówi główny projektant rozgrywki, Nick Konkle. - Ze względu na techniczne ograniczenia nie mogliśmy pozwolić sobie na pełne poświęcenie się walce, ponieważ postacie nie znajdowały się tam, gdzie były, gdzie ich widziałeś, były gdzieś indziej. W tym przypadku chcieliśmy pozwolić na zagłębienie się w grze, ponieważ jest to nowoczesna rzecz, nowoczesny RPG. Taki, w którym patrzę na świat, nie na mój pasek. Nie na latające dookoła cyferki.
The Elder Scrolls Online zawita w 2013 roku na PC i Mac.