E3 2012: Tomb Raider z obiecywanym gameplayem

Patryk Purczyński
2012/06/01 10:08

Tomb Raider doczekał się nie tylko dziennej daty premiery, ale także zapowiadanego już wcześniej przez Crystal Dynamics trailera z fragmentami rozgrywki. Oglądajcie, bo jest co!

E3 2012: Tomb Raider z obiecywanym gameplayem

Twórcy nowego Tomb Raidera od początku zapowiadali, że Lara Croft tym razem będzie bezbronną istotą, która dopiero uczy się, jak radzić sobie z przeciwnościami losu. Owe przeciwności doskonale ilustruje gameplay trailer, przygotowany przez Crystal Dynamics z myślą o targach E3 i upubliczniony przez GTTV na pokazie poprzedzającym imprezę.

Materiał zdradza, że Lara musi uważać na dziką zwierzynę grasującą po tajemniczej wyspie, na którą główna bohaterka gry dotarła po katastrofie jej statku badawczego. Ważnym elementem uzbrojenia młodziutkiej panny Croft będzie łuk. Nie zabraknie również sekwencji skradania się za plecami przeciwników. Zwiastun pełen jest emocji, główna bohaterka wygląda na bliską załamania - okoliczności, w jakich się znalazła, przytłaczają ją.

Przypomnijmy, że dziś Tomb Raider doczekał się dokładnej daty premiery: gry należy szukać w sklepach od 5 marca przyszłego roku. Poniżej zamieszczamy opisywany gameplay trailer.

GramTV przedstawia:

Komentarze
42
Usunięty
Usunięty
02/06/2012 20:03

no dobra a gdzie tutaj gameplay bo ja widzę tylko QTE i filmiki na silniku(widać pewną poprawę) gry czyli na razie nie ciekawie to wygląda.

Usunięty
Usunięty
02/06/2012 19:25

hehe dzięki :D

Vojtas
Gramowicz
02/06/2012 14:41

Tak czytam Waszą kłótnię i dochodzę do wniosku, że tombraiderowy sandbox mógłby być strzałem w dziesiątkę (Larę wymieniłbym na Sarę - jak wyżej wspomniałem). Wstęp podobny jak w trailerze: studentka archeologii, adeptka LC, postanowiła ruszyć w swoją pierwszą wielką podróż, samolot/statek rozbija się na nieznanej wyspie. Twoje cele to:- przeżyć,- znaleźć sposób na wydostanie się z wyspy,- wydobyć miejscowe skarby (kwestia ustalenia definicji skarbu),- poznać historię wyspy i prawdę nt. katastrofy.To mogłaby być naprawdę kapitalna gra. Sama konstrukcja nie wyklucza umiejscowienia zagadek czerpiących pełnymi garściami z klasyków typu Myst czy Atlantis oraz momentów grozy rodem ze "Świątyni zagłady". Nie jestem fanem sandboksów, ale taką grę bym kupił. :)A, i jeszcze jedno: stare TR to dla mnie zdecydowanie action-adventure mniej więcej w tych samych proporcjach. Bez zręcznych palców niczego się nie zdziała.@ CristianoRonaldoTu masz więcej, choć część się powtarza. Dziewczyna ma smykałkę do robienia kostiumów. http://illyne.deviantart.com/gallery/




Trwa Wczytywanie