E3 2012: Star Wars 1313 oparte na - nie uwierzycie - Unreal Engine 3!

Patryk Purczyński
2012/06/05 19:30

Wiele pozytywnych emocji wzbudziła pierwsza prezentacja Star Wars 1313. Tyle samo pojawiło się jednak pytań o technologię, dzięki której uzyskano taki efekt. Okazuje się, że znamy ją bardzo dobrze.

E3 2012: Star Wars 1313 oparte na - nie uwierzycie - Unreal Engine 3!

Tuż przed rozpoczęciem targów E3 2012 telewizja Spike wyemitowała krótki pokaz gry Star Wars 1313. Przed wyświetleniem fragmentów rozgrywki dyrektor działu kreacji Dominic Robilliard potwierdził jedynie, że jest to materiał nakręcony na silniku gry, a nie generowany komputerowo. Wiadomo było również, że gra została odpalona na komputerze z nowoczesnymi, potężnymi podzespołami.

Fani z entuzjazmem przyjęli to, co zobaczyli - euforię wzbudził zwłaszcza poziom grafiki. LucasArts nie zdradził jedynie, na jakim silniku buduje Star Wars 1313. Z odpowiedzią pospieszył jednak Mark Rein z Epic Games. - Star Wars 1313 jest niesamowite i zrobione dzięki UE3. Świetna robota, LucasArts - napisał na Twitterze.

GramTV przedstawia:

A zatem wszystko jasne - oczywiście tylko w kwestii silnika. Twórcy Star Wars 1313 niezbyt chętnie dzielili się bowiem dotąd szczegółami na temat swego nowego dzieła. Nie znamy nawet platform docelowych ani daty premiery. Możecie być jednak pewni, że świeże doniesienia na temat nowej gwiezdnowojennej produkcji LucasArtsu będziemy przekazywali na bieżąco.

Najświeższe informacje z targów E3 2012 na gram.pl

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
06/06/2012 12:11

Dnia 06.06.2012 o 08:36, Phobos_s napisał:

W SW1313 na plus zaliczyć można szczegółowość otoczenia i liczbę detali.

O to mi właśnie chodziło, też mi się to rzuciło w oczy>Pytanie tylko,

Dnia 06.06.2012 o 08:36, Phobos_s napisał:

jak gra będzie się prezentować na bardziej normalnym sprzęcie niż topowy komp z GTX680 i to pewnie w SLI.

Mam nadzieję, że nie będzie tak źle, tak jak w przypadku Max Payne 3 - niby gry nie mogę odpalic na maxa na swoim sprzęcie ale to co mogę i tak wygląda świetnie, mam więc nadzieję że i ta gra będzie dobrze zoptymalizowana i zapewni kompromis pomiędzy jakością i wydajnością.

Usunięty
Usunięty
06/06/2012 08:36
Dnia 05.06.2012 o 22:49, lis_23 napisał:

gameplay przypomina mi w pewnych momentach Mass Effect 2,3

Nic dziwnego, w końcu ME1,2,3 też były robione na UE3 :)W SW1313 na plus zaliczyć można szczegółowość otoczenia i liczbę detali. Pytanie tylko, jak gra będzie się prezentować na bardziej normalnym sprzęcie niż topowy komp z GTX680 i to pewnie w SLI.Teraz trzeba poczekać na jakiś większy gameplay a nie specjalnie wyselekcjonowane pod kątem marketingu i hypu fragmenty. Pożyjemy zobaczymy.

AjKnowJu
Gramowicz
06/06/2012 07:41

Jestem pod bardzo wielki wrażeniem.




Trwa Wczytywanie