Rozczarowująca sprzedaż Metro 2033. THQ: Nie dopuścimy do powtórki przy Metro: Last Light

Patryk Purczyński
2012/06/06 11:20

THQ podało wyniki sprzedaży Metro 2033, zapowiadając jednocześnie, że w kampanię marketingową Metro: Last Light zainwestuje znacznie bardziej niż w przypadku poprzedniej odsłony.

Rozczarowująca sprzedaż Metro 2033. THQ: Nie dopuścimy do powtórki przy Metro: Last Light

Od premiery w marcu 2010 roku Metro 2033 sprzedało się w liczbie przekraczającej nieco 1,5 miliona egzemplarzy. Rich Williams z THQ stwierdza na łamach serwisu Joystiq, że jest to rozczarowujący wynik, zwłaszcza z uwagi na ciepłe przyjęcie, jakie produkcji 4A Games zgotowały media i sami gracze.

Starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu w THQ nie szuka jednak winnych takiej sytuacji, tylko wrzuca kamyczek do własnego ogródka. I obiecuje poprawę. - Prawda jest taka, że wtedy firma nie rozreklamowała tej gry. Jesteśmy tego w pełni świadomi. Teraz całkowicie skupiamy się na właściwym wypromowaniu Metro: Last Light - mówi Williams.

GramTV przedstawia:

Premiera gry zaplanowana jest wstępnie na przyszły rok. 4A Games pracuje nad wersjami na pecety, Xboksa 360 i PlayStation 3, pod znakiem zapytania stanęło z kolei wydanie na Wii U.

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
07/06/2012 11:09

Ja też stwierdzę, że chyba pitolisz.Na Phenomie II X2 2 GB ramu i Radeonie 4890 grałem na maksymalnych ustawieniach DX10 i tylko czasem liczba klatek spadała do granicy płynności.Wymagania nie odzwierciedlały efektów graficznych? Gra wyglądała rewelacyjnie (Imo Metro 2033 był najlepiej wyglądająca grą) to i wymagania względem sprzętu były.Naprawdę, uważam, że czepiacie się tej optymalizacji i porównanie np do GTA IV jest zdecydowanie nie na miejscu. Upgrade do konfiguracji którą podałem na początku kosztował mnie niecałe 2000 zł właśnie. A było to w lutym/marcu 2010.

Usunięty
Usunięty
07/06/2012 08:03

Mniej grafiki (kosmiczne wymagania odstraszają posiadaczy sredniego sprzetu), a więcej pracy nad gameplayem - bo klimat i story zrobili świetne, ale już combat ssał i potwory kompletnie nie zwracały uwagi na ostrzał.

Usunięty
Usunięty
07/06/2012 02:22
Dnia 07.06.2012 o 00:01, kotlecik5 napisał:

> z pewnoscia rozczarowujaca, male ukrainskie (tanie) studio stworzylo niszowego fpsa bez > multiplayera, ktory i tak sprzedal sie w 1.5mln egzemplarzy, a oninarzekaja, hahahahahahaha, > z takimi tekstami to nie ma sie co dziwic ze sa bankrutami Może idź już pograj w tego CoDa... Gra była (jest) bardzo dobra i z pewnością zasługiwała na więcej sprzedanych kopii, więc mogą winić siebie za słaby hype, jaki zrobili.

nic nie zrozumiales, przeczytaj jeszcze raz




Trwa Wczytywanie