THQ podało wyniki sprzedaży Metro 2033, zapowiadając jednocześnie, że w kampanię marketingową Metro: Last Light zainwestuje znacznie bardziej niż w przypadku poprzedniej odsłony.
THQ podało wyniki sprzedaży Metro 2033, zapowiadając jednocześnie, że w kampanię marketingową Metro: Last Light zainwestuje znacznie bardziej niż w przypadku poprzedniej odsłony.
Starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu w THQ nie szuka jednak winnych takiej sytuacji, tylko wrzuca kamyczek do własnego ogródka. I obiecuje poprawę. - Prawda jest taka, że wtedy firma nie rozreklamowała tej gry. Jesteśmy tego w pełni świadomi. Teraz całkowicie skupiamy się na właściwym wypromowaniu Metro: Last Light - mówi Williams.
Premiera gry zaplanowana jest wstępnie na przyszły rok. 4A Games pracuje nad wersjami na pecety, Xboksa 360 i PlayStation 3, pod znakiem zapytania stanęło z kolei wydanie na Wii U.