E3 2012: Dlaczego RPG Neverwinter przekształcono w MMO

Małgorzata Trzyna
2012/06/07 11:15
7
0

Zeke Sparkes ze studia Cryptic, główny projektant Neverwintera, czyli gry RPG, która przekształciło się w MMO powiedział, że było to spowodowane chęcią dopasowania produktu do gustów i możliwości pracowników firmy.

E3 2012: Dlaczego RPG Neverwinter przekształcono w MMO

- Takie rzeczy jak ta zdarzają się częściej, niż ludziom się wydaje. Mieliśmy wizję, jak ta gra powinna wyglądać i zaczęliśmy ją realizować, składać w jedno, i okazało się, że to było dobre! - powiedział Sparkes w rozmowie z Gamasutrą. - Gra podobała się nam, ale widzieliśmy potencjał, by stworzyć taką, która odpowiadałaby nam jeszcze bardziej.

Projektant powiedział, że Cryptic, które specjalizuje się w tworzeniu MMO na dużą skalę, jest lepiej przygotowane na stworzenie kolejnej tego typu gry niż jakiejkolwiek innej, i że chce zachować "społecznościowe aspekty" w tym przypadku.

GramTV przedstawia:

- Większość zmian, jakie wprowadziliśmy, dotyczyła zawartości w grze, struktury, w jaki sposób była ona dostarczana, i na czym ta zawartość się skupia - dodał, wyjaśniając, że nowy format nie wymaga od graczy zdobywania szczegółowej wiedzy o Neverwinter, jeśli nie mają na to ochoty. - Przeszliśmy od wąskopasmowej, bogatej w szczegóły gry, w której można było wybrać wiele dróg do czegoś, co ma szerszy zakres, z większą ilością miejsc do eksploracji. Na końcu otrzymujesz mocniejszy produkt, ponieważ jest to produkt, w który wszyscy wierzą.

Neverwinter MMO będzie grą free-to-play i trafi na komputery osobiste pod koniec roku.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
07/06/2012 14:36

Żeby zarobić więcej kasy i żeby gra trafiła dzięki temu w większe grono odbiorców ? To raczej logiczne. Osobiście nie lubię takich gier.

Aquma
Gramowicz
07/06/2012 13:03

"Projektant powiedział, że Cryptic, które specjalizuje się w tworzeniu MMO na dużą skalę, jest lepiej przygotowane na stworzenie kolejnej tego typu gry niż jakiejkolwiek innej"Problem polega na tym, czy rynek jest bardziej przygotowany na przyjęcie kolejnej tego typu gry, niż jakiejkolwiek innej. Osobiście twierdzę, że nie, a "wąskopasmowa, bogata w szczegóły gra, w której można było wybrać wiele dróg do czegoś" znacznie bardziej odpowiadałaby moim gustom, niż kolejne, wielkie ale pozbawione głębi MMO.

Usunięty
Usunięty
07/06/2012 12:10

Zalew mmo mamy... szkoda, że tak naprawdę niewiele z nich to gry najwyższej półki.




Trwa Wczytywanie