Michał Sroczyński z City Interactive oprowadza nas po świecie Sniper: Ghost Warrior 2. Ponad 10-minutowa prezentacja pochodzi z wersji na Xboksa 360.
Michał Sroczyński z City Interactive oprowadza nas po świecie Sniper: Ghost Warrior 2. Ponad 10-minutowa prezentacja pochodzi z wersji na Xboksa 360.
Jak mówi, zastosowanie silnika CryEngine 3 pozwoliło twórcom nie tylko na poprawienie jakości wizualizacji, ale też przeniesienie graczy w trzy odmienne środowiska. Na niższych poziomach trudności Sniper: Ghost Warrior 2 będzie zawierał pewne ułatwienie w postaci czerwonej kropki, wskazującej graczom gdzie rzeczywiście trafi kula po wystrzeleniu - należy bowiem pamiętać, że nie poleci ona dokładnie tam, gdzie wskazuje środek celownika z uwagi na opadanie w locie, kierunek wiatru itp.
- Wdawanie się w walkę z patrolami przeciwników nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Zwłaszcza gdy mają sporą przewagę liczebną, walka z nimi na małej przestrzeni naprawdę trudno ich pokonać. Czasem lepiej pozostać niewykrytym - mówi Michał Sroczyński. Gra na szczęście stwarza takie możliwości, co widać na poniższym gameplayu.
Największym sprzymierzeńcem głównego bohatera jest długi dystans dzielący go od przeciwników i dobry punkt obserwacyjny, z którego można wytropić, a następnie zlikwidować jak największą grupę przeciwników, rozsianych po różnych zakątkach mapy. Nawet jeśli snajper zostanie wykryty, wrogowie i tak nie mają szans trafić go z dużej odległości nie dysponując odpowiednią bronią.
Sniper: Ghost Warrior 2 zadebiutuje 21 sierpnia na platformach PC, PS3 i X360.