E3 2012: Obszerny gameplay z polskiego Sniper: Ghost Warrior 2

Patryk Purczyński
2012/06/07 18:24
5
0

Michał Sroczyński z City Interactive oprowadza nas po świecie Sniper: Ghost Warrior 2. Ponad 10-minutowa prezentacja pochodzi z wersji na Xboksa 360.

E3 2012: Obszerny gameplay z polskiego Sniper: Ghost Warrior 2

Ekipie VG247 udało się nagrać solidny kawał surowej rozgrywki z polskiego Sniper: Ghost Warrior 2. Prezentację prowadzi producent Michał Sroczyński z City Interactive. Pokazana misja rozgrywa się w Sarajewie. Podczas rozgrywki przedstawiciel nadwiślańskiej firmy zwraca uwagę na kilka interesujących aspektów.

Jak mówi, zastosowanie silnika CryEngine 3 pozwoliło twórcom nie tylko na poprawienie jakości wizualizacji, ale też przeniesienie graczy w trzy odmienne środowiska. Na niższych poziomach trudności Sniper: Ghost Warrior 2 będzie zawierał pewne ułatwienie w postaci czerwonej kropki, wskazującej graczom gdzie rzeczywiście trafi kula po wystrzeleniu - należy bowiem pamiętać, że nie poleci ona dokładnie tam, gdzie wskazuje środek celownika z uwagi na opadanie w locie, kierunek wiatru itp.

- Wdawanie się w walkę z patrolami przeciwników nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Zwłaszcza gdy mają sporą przewagę liczebną, walka z nimi na małej przestrzeni naprawdę trudno ich pokonać. Czasem lepiej pozostać niewykrytym - mówi Michał Sroczyński. Gra na szczęście stwarza takie możliwości, co widać na poniższym gameplayu.

Największym sprzymierzeńcem głównego bohatera jest długi dystans dzielący go od przeciwników i dobry punkt obserwacyjny, z którego można wytropić, a następnie zlikwidować jak największą grupę przeciwników, rozsianych po różnych zakątkach mapy. Nawet jeśli snajper zostanie wykryty, wrogowie i tak nie mają szans trafić go z dużej odległości nie dysponując odpowiednią bronią.

GramTV przedstawia:

Sniper: Ghost Warrior 2 zadebiutuje 21 sierpnia na platformach PC, PS3 i X360.

Najświeższe informacje z targów E3 2012 na gram.pl

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
08/06/2012 23:29
Dnia 08.06.2012 o 12:58, Face7 napisał:

@DrakeBurn: Motyw z lotem kuli to Sniper Elite V2 ukradło od Sniper: Ghost Warrior 1. A nasz rodzimy Ghost Warrior ukradł z pierwszego Maxa Payna :D

śledzenie kuli było już w pierwszym Sniper Elite.

Face7
Gramowicz
08/06/2012 12:58

@DrakeBurn: Motyw z lotem kuli to Sniper Elite V2 ukradło od Sniper: Ghost Warrior 1. A nasz rodzimy Ghost Warrior ukradł z pierwszego Maxa Payna :D

Usunięty
Usunięty
07/06/2012 23:09

Co to ma być? Z całym szacunkiem dla tej gry, ale odkupiony silnik, do tego gra, która tnie się na wersji konsolowej, sami spójrzcie na animację umierania postaci, stoi i nagle leży, grafika może i ładna, ale zauważyliście kule w zwolnionym tempie i rentgen? Czuje się jakbym oglądał filmik z Sniper Elite V2 z lagami i inną grafiką.




Trwa Wczytywanie