E3 2012: Fox Engine Hideo Kojimy działa na obecnej generacji platform

Patryk Purczyński
2012/06/09 14:27
7
0

W jednym z wywiadów Hideo Kojima zachwala zalety jego nowej technologii, Fox Engine. Zapewnia również, że silnik działa na pecetach i dostępnych obecnie na rynku konsolach.

E3 2012: Fox Engine Hideo Kojimy działa na obecnej generacji platform

Fox Engine to cały zestaw narzędzi, który pozwala swoim użytkownikom bardziej wydajnie produkować gry - takie zapewnienia z ust Hideo Kojimy usłyszeli obecni na targach E3 2012 dziennikarze CVG. - Możemy doglądać obiektów i rozgrywki w czasie rzeczywistym, podczas produkcji - wyjawia założyciel Kojima Productions.

- Oszczędza nam to mnóstwo czasu, wszak możemy tworzyć rzeczy, z których użycia możemy następnie zrezygnować, nawet jeśli są już gotowe do umieszczenia w grze. Kolejną sferą, w której świetnie sprawdza się Fox Engine jest fakt, że może być jednocześnie używany do produkcji gier na różnych platformach - podkreśla Kojima.

Zaznacza również, że silnik obsługiwany jest przez "PS3, 360 i współczesne komputery". - To nie jest coś poza zasięgiem - tłumaczy. - Rzeczą, na którą szczególnie zwróciliśmy uwagę są efekty oświetlenia, sposób, w jaki światło rozbłyska i odbija się od różnych powierzchni. To coś, czego nie bylibyśmy w stanie dokonać wcześniej, a możemy zrobić na obecnej generacji platform - dodaje.

GramTV przedstawia:

Hideo Kojima na E3 zdradził też, że zajmuje się obecnie nową serią gier, która podejmować będzie problemy życia codziennego.

Najświeższe informacje z targów E3 2012 na gram.pl

Komentarze
7
Dared00
Gramowicz
09/06/2012 19:32
Dnia 09.06.2012 o 15:41, Piotrek54321 napisał:

> Dobre podejście do sprawy, po co robić silniki, które będą obsługiwane na sprzęcie nowej > generacji, skoro na dzisiejszym można wycisnąć równie dużo. Tylko ktoś może chce lepszą grafikę na PC, a dostaje port z brzydką grafiką z konsol.

To nie wina konsol, że deweloperom się nie chce lepszej grafiki robić.

eske
Gramowicz
09/06/2012 16:01
Dnia 09.06.2012 o 15:41, Piotrek54321 napisał:

> Dobre podejście do sprawy, po co robić silniki, które będą obsługiwane na sprzęcie nowej > generacji, skoro na dzisiejszym można wycisnąć równie dużo. Tylko ktoś może chce lepszą grafikę na PC, a dostaje port z brzydką grafiką z konsol.

To, że silnik działa zarówno na konsoli jak i PC nie oznacza, że poziom graficzny będzie równy na obu platformach. Wiadomym jest, że konsola obecnej generacji nie wyciśnie tyle co porządny PC. Przy tworzeniu gry bierze się to pod uwagę dzięki czemu wygląda ona ładniej na blaszaku.

Usunięty
Usunięty
09/06/2012 16:00
Dnia 09.06.2012 o 15:43, oxygar napisał:

To sam zrób grę. Co za problem?

1) Pieniądze.




Trwa Wczytywanie