W jednym z wywiadów Hideo Kojima zachwala zalety jego nowej technologii, Fox Engine. Zapewnia również, że silnik działa na pecetach i dostępnych obecnie na rynku konsolach.
W jednym z wywiadów Hideo Kojima zachwala zalety jego nowej technologii, Fox Engine. Zapewnia również, że silnik działa na pecetach i dostępnych obecnie na rynku konsolach.
- Oszczędza nam to mnóstwo czasu, wszak możemy tworzyć rzeczy, z których użycia możemy następnie zrezygnować, nawet jeśli są już gotowe do umieszczenia w grze. Kolejną sferą, w której świetnie sprawdza się Fox Engine jest fakt, że może być jednocześnie używany do produkcji gier na różnych platformach - podkreśla Kojima.
Zaznacza również, że silnik obsługiwany jest przez "PS3, 360 i współczesne komputery". - To nie jest coś poza zasięgiem - tłumaczy. - Rzeczą, na którą szczególnie zwróciliśmy uwagę są efekty oświetlenia, sposób, w jaki światło rozbłyska i odbija się od różnych powierzchni. To coś, czego nie bylibyśmy w stanie dokonać wcześniej, a możemy zrobić na obecnej generacji platform - dodaje.
Hideo Kojima na E3 zdradził też, że zajmuje się obecnie nową serią gier, która podejmować będzie problemy życia codziennego.