Euro 2012 swoją drogą, ale nie zapomnijcie o grach

Małgorzata Trzyna
2012/06/11 15:39
8
0

Reklama dźwignią handlu. Wie o tym dobrze Sony i Ubisoft, których reklamy zostały wyemitowane przed meczem otwarcia Euro 2012.

Euro 2012 swoją drogą, ale nie zapomnijcie o grach

Tuż przed meczem otwarcia Euro 2012 widzowie mieli okazję obejrzeć kilka reklam telewizyjnych, między innymi o PlayStation Move, Playstation Vita i Assassin's Creed III. Zapewne ich wyemitowanie musiało kosztować niemałą fortunę, ale przy tak wysokiej oglądalności z pewnością się opłaciło. Mecz Polska-Grecja oglądało około 15,5 miliona widzów, co stanowiło 83,72 procent wszystkich osób, które zasiadły w tym czasie przed odbiornikami TV – podaje Telewizja Polska, która może poszczycić się pobiciem nowego rekordu transmisji sportowej w Polsce. Poprzedni rekord odnotowano w 2002 roku, podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City, kiedy to 14,5 miliona widzów śledziło finałową serię skoków narciarskich z udziałem Adama Małysza.





GramTV przedstawia:

Chociaż w reklamie Assassin’s Creed III słyszymy polski dubbing, nie oznacza to, że w grze również wezmą udział rodzimi aktorzy. Ubisoft Polska na swoim facebookowym profilu zapewnia fanów, że gra ukaże się w polskiej kinowej wersji językowej.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
11/06/2012 20:22
Dnia 11.06.2012 o 20:15, oxygar napisał:

No tak, bo języka w grze nie można zmienić.

Tak, na takim X360 na pewno zmienisz głosy z polskiego na angielski...

Usunięty
Usunięty
11/06/2012 20:15
Dnia 11.06.2012 o 16:08, DeMoH napisał:

Bogu dzięki, gdy w TV zobaczyłem tą reklamę AC3 to myślałem, że będzie dubbing, co dla mnie było by porażką.

No tak, bo języka w grze nie można zmienić.

Usunięty
Usunięty
11/06/2012 17:25

w dupie mam gry, dania wreszcie wygrała




Trwa Wczytywanie