Reklama dźwignią handlu. Wie o tym dobrze Sony i Ubisoft, których reklamy zostały wyemitowane przed meczem otwarcia Euro 2012.
Reklama dźwignią handlu. Wie o tym dobrze Sony i Ubisoft, których reklamy zostały wyemitowane przed meczem otwarcia Euro 2012.
Tuż przed meczem otwarcia Euro 2012 widzowie mieli okazję obejrzeć kilka reklam telewizyjnych, między innymi o PlayStation Move, Playstation Vita i Assassin's Creed III. Zapewne ich wyemitowanie musiało kosztować niemałą fortunę, ale przy tak wysokiej oglądalności z pewnością się opłaciło. Mecz Polska-Grecja oglądało około 15,5 miliona widzów, co stanowiło 83,72 procent wszystkich osób, które zasiadły w tym czasie przed odbiornikami TV – podaje Telewizja Polska, która może poszczycić się pobiciem nowego rekordu transmisji sportowej w Polsce. Poprzedni rekord odnotowano w 2002 roku, podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City, kiedy to 14,5 miliona widzów śledziło finałową serię skoków narciarskich z udziałem Adama Małysza.
Chociaż w reklamie Assassin’s Creed III słyszymy polski dubbing, nie oznacza to, że w grze również wezmą udział rodzimi aktorzy. Ubisoft Polska na swoim facebookowym profilu zapewnia fanów, że gra ukaże się w polskiej kinowej wersji językowej.