Jeśli gra ma wysoką jakość, poradzi sobie niezależnie od pory, w której została wydana - twierdzi Strauss Zelnick. Uważa też, że przemysł dojrzał, dzięki czemu zaszły w nim pożądane zmiany.
Jeśli gra ma wysoką jakość, poradzi sobie niezależnie od pory, w której została wydana - twierdzi Strauss Zelnick. Uważa też, że przemysł dojrzał, dzięki czemu zaszły w nim pożądane zmiany.
Jego komentarze nie wzięły się znikąd. Rockstar, którego gry wydaje właśnie T2, swoje ostatnie produkty wypuszczał nie przed świętami, a pod koniec kwietnia i w maju. Tak było z GTA IV, Red Dead Redemption, L.A. Noire i, w tym roku, z Max Payne 3. Wszystkie te tytuły osiągnęły co najmniej kilkumilionową sprzedaż.
- Wierzymy, że jeśli da się konsumentom to, czego oczekują, kupią to niezależnie od pory roku. Takie podejście świetnie nam służy i wyraźnie odbija się w sukcesie wielu naszych gier - dodaje Zelnick, obok wyżej wspomnianych wymieniając także Bioshock i Civilization V.
Ostatnio firma bez wahania przesunęła termin wydania Bioshock: Infinite właśnie z okresu przedświątecznego na luty przyszłego roku. Warto jednak podkreślić, że już teraz pierwszy kwartał 2013 wypełniony jest głośnymi tytułami w nie mniejszym stopniu niż końcówka bieżącego roku.