Metal Gear Online dziś schodzi ze sceny

Patryk Purczyński
2012/06/12 19:55
4
0

Metal Gear Online, czyli multiplayerowy tryb Metal Gear Solid 4, dziś definitywnie kończy swój czteroletni żywot. Usługa i tak działała rok dłużej niż planowało to Konami.

Metal Gear Online dziś schodzi ze sceny

- Z żalem dochodzimy do punktu, w którym gracze doświadczyli już wszystkiego, co miał do zaoferowania Metal Gear Online - piszą na swojej oficjalnej stronie internetowej przedstawiciele Konami. Sieciowy wariant Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots dziś na dobre rozstaje się ze światem.

- Pragniemy przeprosić wszystkich, którzy aktualnie grają w Metal Gear Online i prosimy o zrozumienie - przekazują. I podkreślają, że ta sieciowa produkcja i tak przetrwała rok dłużej niż pierwotnie planowano. - Serwis miał istnieć przez trzy lata. Z uwagi na szacunek do naszych lojalnych fanów wciąż odkładaliśmy deadline i nadal wspieraliśmy społeczność sieciową - zaznacza Konami.

GramTV przedstawia:

- Cały zespół pragnie przekazać swoje podziękowania za wsparcie, jakie otrzymaliśmy od was od samej premiery. Dziękujemy, że odbyliście z nami tę podróż. Pozwoliliście MGO rozwinąć się i dojrzeć. Żałujemy, że ta podróż musi dobiec końca, ale mamy nadzieję, że w przyszłości znów będziemy mogli wam służyć - dodaje wydawca Metal Gear Solid 4. Czyżby planowana już była nowa odsłona sieciowego Metal Geara?

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
13/06/2012 08:54

Bardzo nieładnie z ich strony. Taka gra powinna chodzić dopóki są chętni, by w nią grać. Oto kolejny, jak dla mnie, minus konsol. Na piecu fani by zrobili własny master server i jakiegoś custom patcha, co umożliwiłoby dalsze granie, pokazując wydawcy środkowy palec. Tutaj natomiast klops."Żałujemy, że ta podróż musi dobiec końca"Nic nie musi. Po prostu tak sobie postanowiliście. Może jeszcze mamy całować po stopach za łaskawe wydłużenie życia gry o rok?

Usunięty
Usunięty
12/06/2012 21:38
Dnia 12.06.2012 o 20:58, Azvar napisał:

Ale pierniczysz z tymi krótkimi, ja tam widzę wręcz odwrotną tendencję, dodaj do tego achievy/trofea i masz gry na całe tygodnie.

No pewnie, możesz pójść z psem na spacer, albo przyczepić mu kawałek kiełbasy do ogona, żeby sobie sam w kółko pobiegał po pokoju. Lubię gry za fabułę, klimat, immersję i kilka innych istotnych elementów, a nie za to, że mogę zestrzelić wszystkie arbuzy na straganie w którejśtam misji i dostać za to znaczek na profilu z podpisem "blow''em all".

Usunięty
Usunięty
12/06/2012 20:58
Dnia 12.06.2012 o 20:55, Snake08 napisał:

TYLKO 4 lata? Kuźwa, czemu? I czemu nie mogą w takim razie wypuścić jakiegoś patcha, który umożliwia granie bez pośrednictwa serwerów Konami? Serio? Łatwo jest zrobić graczy w konia, obniżyć własne koszta i zabrać im frajdę. Ale jak dać coś od siebie, to tylko grę... i to absurdalnie drogą. Niedługo gry będą tak drogie i krótkie, że godzina zabawy w domu uciech cielesnych będzie tańsza. I okraszona mniejszą ilością ograniczeń.

Ale pierniczysz z tymi krótkimi, ja tam widzę wręcz odwrotną tendencję, dodaj do tego achievy/trofea i masz gry na całe tygodnie.




Trwa Wczytywanie