Sony: Wiele ryzykujemy wprowadzając nowe marki

Patryk Purczyński
2012/06/17 20:34

Scott Rhode uważa, że Beyond: Two Souls i The Last of Us nie są wcale tytułami gwarantującymi wysoką sprzedaż. Jego zdaniem Sony mogłoby obrać znacznie bezpieczniejszą drogę.

Sony: Wiele ryzykujemy wprowadzając nowe marki

Zorganizowany przed E3 2012 pokaz Sony obfitował w efektowne prezentacje. - Nasza konferencja mogłaby być dwa razy dłuższa, ponieważ mamy aż tyle zawartości do zaprezentowania, ale nie mieliśmy po prostu tyle czasu - tłumaczy Scott Rhode na łamach GameSpotu. - Wszystkie nasze tytuły są innowacyjne. Jak sądzę, inne firmy bałyby się wdrażać je na taką skalę, tymczasem u nas jest to hasło przewodnie - zapewnia.

Na konferencji zaprezentowana została nowa produkcja twórców Heavy Raina, Beyond: Two Souls. - Jeśli potraficie wskazać innego wydawcę, który byłby w stanie wydać Beyond, chciałbym go poznać - mówi Rhode. - Naprawdę uważam, że ten tytuł jest daleki od bycia "bezpiecznym" - stwierdza, odnosząc się do potencjału sprzedażowego.

GramTV przedstawia:

- Heavy Rain też nie był zresztą bezpieczną pozycją. Zrobienie tego po raz kolejny, tyle, że ze zdecydowanie inną historią, większymi inwestycjami i udziałem Hollywoodu, a do tego w gatunku, który jest eksploatowany przez naprawdę niewielu - o takim projekcie można powiedzieć wszystko, ale na pewno nie to, że coś gwarantuje - kontynuuje przedstawiciel Sony, podobną opinię wyrażając w kwestii ekipy Naughty Dog i The Last of Us.

- Jeśli spojrzeć na to, co robi to studio, bezpieczne wydawałoby się tworzenie Uncharted 4, Uncharted 5, Uncharted 6, Uncharted 7. Dla producenta tego kalibru i w tak późnym okresie konsolowego cyklu wprowadzanie nowej marki i skierowanej dla innej grupy odbiorców - mam na myśli przeprowadzkę z gier klasyfikowanych dla nastolatków do tych przeznaczonych dla dorosłych - nie jest w żadnym wypadku bezpieczne. Naprawdę uważam, że w przypadku obu tych tytułów podejmujemy wielkie ryzyko - konkluduje Rhode.

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
18/06/2012 18:40

A jakie mają wyjście jak nie inwestować w nowe marki. Pozują na sprzęt dla dorosłych wymagających graczy to i muszą się starać dostarczać doroślejsze i bardziej unikatowe gry. Gdyby zaczęli co roku wydawać GoWa czy nowe Uncharted to za 2-3 lata marka uległa by zniszczeniu praktycznie tak jak Tomb Raider.

Usunięty
Usunięty
18/06/2012 18:40

A jakie mają wyjście jak nie inwestować w nowe marki. Pozują na sprzęt dla dorosłych wymagających graczy to i muszą się starać dostarczać doroślejsze i bardziej unikatowe gry. Gdyby zaczęli co roku wydawać GoWa czy nowe Uncharted to za 2-3 lata marka uległa by zniszczeniu praktycznie tak jak Tomb Raider.

Usunięty
Usunięty
18/06/2012 15:34
Dnia 18.06.2012 o 10:51, cHICEK napisał:

Last of Us natomiast jest nowe ale poprzez spore podobieństwo do Uncharted nie jest znowuż takim strzałem w ciemno

Różnice pomiędzy Last of Us a Uncharted:-obecność paska życia;-możliwość tworzenia przedmiotów;-mała liczba amunicji i nastawienia na walkę wręcz;-zupełnie inna filozofia gry (survival niż na action adventure);-inna tematyka;Last of Us ma inne podejście do gameplayu, zwraca się kierunku starszych graczy (gdzie pasek życia w nowych grach? czy kombinowanie z przedmiotami?).Jedyne podobieństwo pomiędzy Last of Us a Uncharted to wykorzystywana technologia oraz grafika. Pewnie tutaj chodzi Ci tu o podobieństwo, to fakt, ale w graniu to zupełnie inne gry :).




Trwa Wczytywanie