BlackFoot Studios planuje zebrać do 6 lipca 425 tysięcy dolarów dzięki kampanii Kickstarter. Pieniądze przeznaczy na stworzenie Ground Branch, strzelanki z perspektywy pierwszej osoby, która miałaby trafić na PC i Maca latem 2013 roku.
BlackFoot Studios planuje zebrać do 6 lipca 425 tysięcy dolarów dzięki kampanii Kickstarter. Pieniądze przeznaczy na stworzenie Ground Branch, strzelanki z perspektywy pierwszej osoby, która miałaby trafić na PC i Maca latem 2013 roku.
W grze wcielimy się w paramilitarnego pracownika CIA z Wydziału Zadań Specjalnych. Broń będzie zachowywać się dokładnie tak, jak w rzeczywistości i nie zostanie sztucznie zbalansowana; gdy zostaniemy trafieni, życie nie będzie się regenerować. Po dołączeniu do drużyny przetestujemy swoją taktykę przeciwko innym grupom i klanom. Rozgrywki na tych samych mapach będą różnić się między sobą, ponieważ za każdym razem zostaną wyznaczone losowe cele i miejsca spawnu.
- Jest wiele FPS-ów, które skupiają się na dynamicznej, arkadowej rozgrywce, z nierealistycznymi zniszczeniami, poruszaniem się i mechaniką strzelania – mówi John Sonedecker, założyciel BlackFoot Studios. – Ludzie, którzy wolą wolniejsze tempo, realistyczność i wyważone doświadczenia są zazwyczaj pomijani przez mainstreamowych developerów. Uważam, że Ground Branch jest właśnie dla nich.
Jak czytamy na stronie gry, John Sonedecker w swojej karierze miał okazję pracować nad ponad 20 tytułami, między innymi nad pierwszym Ghost Reconem i Rainbow Sixem. Jeśli podobały się Wam te gry, to spodoba się i Ground Branch, sieciowa strzelanka, tworzona przez byłych pracowników Red Storm Entertainment i Valve Software.