THQ nie wyda dodatku do Saints Row: The Third. To jednak nie koniec Enter The Dominatrix

Patryk Purczyński
2012/06/20 18:09

Nie doczekamy się debiutu Enter The Dominatrix w pierwotnie planowanej formule. Co ciekawe, przyczyną nie jest to, że dodatek nie spodobał się nowemu prezesowi THQ - spodobał się aż za bardzo.

THQ nie wyda dodatku do Saints Row: The Third. To jednak nie koniec Enter The Dominatrix

Samodzielny dodatek do Saints Row: The Third, Enter The Dominatrix, zostanie wchłonięty przez nową, pełnoprawną odsłonę serii - poinformowało THQ. Tym samym rozszerzenie nie ukaże się w pierwotnie planowanej formule. Nowa odsłona przygód Świętych ma pojawić się w przyszłym roku kalendarzowym.

- Kiedy spojrzałem na to, jak wygląda Enter The Dominatrix będące w produkcji w studiu Volition, zostałem rozłożony na łopatki przez pomysły i wyobrażenie tego, jak można rozszerzyć element fikcji w obrębie marki - mówi nowy prezes THQ Jason Rubin, którego cytuje MCV.

GramTV przedstawia:

- Zapytałem zespół, co może osiągnąć, jeśli da się mu więcej czasu, więcej zasobów i szerszy zakres projektu. Wszyscy byliśmy zgodni, że chcemy zagrać w tę grę. Kiedy chodzi o Saints Row, jasnym jest, że nasi fani chcą czegoś większego, lepszego i jeszcze bardziej przesadzonego. Właśnie dlatego Enter The Dominatrix zostanie włączone do rozbudowanej na szeroką skalę pełnowymiarowej kontynuacji, która ma wyznaczony termin wydania na przyszły rok kalendarzowy - dodaje Rubin.

Enter The Dominatrix zostało zapowiedziane na początku maja, jeszcze przed zmianami na szczytach THQ, w wyniku których nowym prezesem został cytowany wyżej Jason Rubin.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
21/06/2012 11:11

Mi też bardziej podpasował SR2, niż SR3. Cóż, czekam z niecierpliwością na czwóreczkę wraz z Enter the Dominatrix. :P

Usunięty
Usunięty
21/06/2012 10:47
Dnia 21.06.2012 o 10:40, Atanael napisał:

Właśnie tego mi najbardziej w trójce brakuje :( Tych misji i historii, która choć prosta jak strzała, potrafiła zainteresować. W SR3 fun jest niesamowity, ale kampania, a raczej zupełny brak pomysłu na klimat, psuje efekt całości...

Kampania jak kampania ale misje w niej leżą, jest ich ze 6 na krzyż (które robimy potem jako dodatkowe) i do tego mają tylko scenkę na początek. W 2 przynajmniej prawie każda misja coś opowiadała, miała nieco inny styl i cel i do tego była ładnie przedstawiona fabularnie, z dramatycznym lub czasem humorystycznym końcem i przerywnikami.

Usunięty
Usunięty
21/06/2012 10:40

"No, czyli o powrocie do klimatów SR2 można tylko pomarzyć. :("Właśnie tego mi najbardziej w trójce brakuje :( Tych misji i historii, która choć prosta jak strzała, potrafiła zainteresować. W SR3 fun jest niesamowity, ale kampania, a raczej zupełny brak pomysłu na klimat, psuje efekt całości...




Trwa Wczytywanie