Weekend z otwartą betą The Secret World

Małgorzata Trzyna
2012/06/20 19:51

Funcom ogłosiło, że wszyscy gracze, którzy zarejestrują się przed 22 czerwca na stronie thesecretworld.com, będą mogli wziąć udział w otwartej becie The Secret World.

Weekend z otwartą betą The Secret World

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji wcielić się w Smoka, Iluminata lub Templariusza i przekonać się, czy gra The Secret World przypadnie Wam do gustu, nadarza się ku temu świetna okazja. By uzyskać dostęp do czwartych i ostatnich beta-testów, wystarczy przed 22 czerwca wypełnić krótki formularz w panelu po prawej na oficjalnej stronie gry. Testy rozpoczną się w najbliższy piątek o godzinie 18:00 i potrwają do poniedziałku 25 czerwca, do 8:59 rano. Będziecie mieli okazję sprawdzić wszystkie elementy dostępne w poprzednich, zamkniętych beta-testach, a także wypróbować tryb PvP w wojennej strefie, gdzie przeciwko sobie może walczyć ponad 200 graczy jednocześnie.

GramTV przedstawia:

Premiera The Secret World planowana jest na 3 lipca.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
22/06/2012 22:27
Dnia 21.06.2012 o 20:15, thezap napisał:

Ciekawe tylko, czy zamówienie przedpremierowe w sklep.gram.pl oznacza brak możliwości dokupienia potem pakietów dodatkowych, które dostępne są na stronie gry, przy zamówieniu wersji cyfrowej. A to może być bardzo ważne, ponieważ jest tam coś takiego jak "The Grand Master Pack", który kosztuje co prawda majątek, bo aż 199,99 Euro ale za kwotę równą mniej-więcej 15tu miesiącom abonamentu daje subskrybcję doostępową do gry bez limitu czasowego! Mam nadzieję, że sklep.gram.pl to jakoś wyjaśni...

Ja ci odpowiem.Wszelkie packi(TSW) są do zamówienia po wpisaniu kodu na opłacony peorder w odpowiednim miejscu na koncie.Uwaga, packi są prepurchase, nie można się z tego wycofać (tak jak GW2), z preordera da się.Wpisujesz kod, wybierasz - bądź nie- swój pack i tyle.

thezap
Gramowicz
21/06/2012 20:15

Ciekawe tylko, czy zamówienie przedpremierowe w sklep.gram.pl oznacza brak możliwości dokupienia potem pakietów dodatkowych, które dostępne są na stronie gry, przy zamówieniu wersji cyfrowej. A to może być bardzo ważne, ponieważ jest tam coś takiego jak "The Grand Master Pack", który kosztuje co prawda majątek, bo aż 199,99 Euro ale za kwotę równą mniej-więcej 15tu miesiącom abonamentu daje subskrybcję doostępową do gry bez limitu czasowego!Mam nadzieję, że sklep.gram.pl to jakoś wyjaśni...

Usunięty
Usunięty
21/06/2012 17:14
Dnia 21.06.2012 o 16:23, zawcia napisał:

Miejsce dla WoWa? ToRa? Baza subskrybentów ToRa się kurczy z oczywistych przyczyn - taki a nie inny model gry (postawienie na fabułę i świat SW, a poza tym maksymalnie sztampowe MMO).

To fakt że prawdopodobnie ToR niebawem zmieni model płatności ale wydaję mi się że te kilkadziesiąt tysięcy fanatyków universum SW nie pozwoli tej grze umrzeć, mimo tego co EA z tym robi...

Dnia 21.06.2012 o 16:23, zawcia napisał:

EvE od zawsze ma swoją niszę i raczej nic w tej materii zmieniać się nie będzie.

Dokładnie, mechanika gry i całe universum są na tyle unikatowe że taki "symulator" życia i funkcjonowania w kosmosie jako trybik wielkiego świat,a nie znajdzie godnego następcy zbyt szybko, zwłaszcza że gra jest ciągle rozbudowywana, a nie ma mowy o tym że twórcom mogą skończyć się pomysły, bo w końcu kosmos nie ma granic :P (+ crossplatformowe rozwiązania jak np Dust 514 czy ile to tam było)

Dnia 21.06.2012 o 16:23, zawcia napisał:

Wszyscy "sezonowi" gracze będą grali w GW2 . Ale jak wielu z nich zostanie na dłużej? Tzn. skoro gra jest właściwie darmowa, to znaczy że każdy "na papierze" zostanie na zawsze.

WoW ma większą bazę subskrybentów niż cokolwiek, stałe dochody z abonamentu, ale Arena Net nie pompuje tyle kasy w marketing, dostajemy grę B2P z mikropałatnościami które nie wprowadzają niczego co psuło by balans gry. A mimo to pokazali że da się co miesiąc balansować PvP, dodawać nowy content i jeszcze zarobić na stworzenie MMO z górnej półki. Co ciekasze cena GW2 może i jest wysoka, ale hype (blablabla WoW killah, rewolucja MMO casual friendly - robisz co chcesz) jest tak wielki że gra jeszcze przed premierą cieszy się ogromną liczbą sprzedanych kopii co jest sporym zastrzykiem finansowym. Pewnie jakieś 70% nabywców kupi, pobawi się chwilę i zapomni o grze, kasa zostanie u ANet a servery nie będą takie obciążone a koszt ich utrzymania tak wysoki.

Dnia 21.06.2012 o 16:23, zawcia napisał:

Nie wróżę olbrzymiego sukcesu komercyjnego TSW, o nie. Funcom robi ciekawe, ale niszowe i nie pozbawione błędów gry. Nie ma na nią takiego hajpu jak na parę innych tytułów, Funcom nie sprzedaje gry jako pogromcy, nowej generacji i nowej jakości, ale mamy odwalony kawał dobrej roboty i całkiem ciekawy tytuł.

No nie wiem po tym co widziałem w becie jestem totalnie zrażony, toporna mechanika, toporna grafika, nudne frakcje. Mnie poprostu gra nie porwała i najlepsze czym może się pochwalić to trailery.

Dnia 21.06.2012 o 16:23, zawcia napisał:

Do tego jestem przekonany, że model f2p jest już gotowy i przetestowany na wypadek gdyby coś nie wypaliło na dzień dobry.

No nie wiem, imho nawet jeśli ta produkcja przetrwa pierwsze miesiące to będzie skazana na egzystowanie gdzieś w kącie, gdzie nikt nie będzie jej widział i odnajdzie tylko garstkę odbiorców i będzie powoli umrzywać.




Trwa Wczytywanie