Gracze Diablo III z Korei Południowej, którzy mieli problemy z połączeniem się z serwerami, mogą ubiegać się o zwrot kosztów zakupu gry, jeśli ich postacie nie osiągnęły 40 poziomu.
Gracze Diablo III z Korei Południowej, którzy mieli problemy z połączeniem się z serwerami, mogą ubiegać się o zwrot kosztów zakupu gry, jeśli ich postacie nie osiągnęły 40 poziomu.
We wpisie na koreańskim forum Battle.net mogliśmy przeczytać, że gracze, którzy ze względu na występowanie błędu 37 nie zdobyli 40 poziomu, mogą ubiegać się o zwrot pieniędzy między 25 czerwca a 3 lipca. Blizzard będzie akceptować również zwroty od osób, które nie osiągnęły poziomu 20, pod warunkiem, że zrobią to w ciągu 14 dni od chwili zakupu.
Błąd 37 był powodowany znacznym obciążeniem łączy, co w rezultacie uniemożliwiało wielu graczom zalogowanie się i rozpoczęcie gry. Nie kończące się problemy wymusiły czasowe wyłączenie serwerów w celu wprowadzenia niezbędnych poprawek.
Zwrot pieniędzy na taką skalę jest prawdopodobnie odpowiedzią na śledztwo południowokoreańskiej organizacji chroniącej prawa konsumentów, Fair Trade Commission, która otrzymała znaczną liczbę skarg. Prawo w Korei gwarantuje klientom zwrot kosztów w przypadku problemów z użytkowaniem produktu, jeśli wina leży po stronie producenta.
W Europie od 2 czerwca gracze nie mieli problemów z połączeniem się z serwerami gry. Jeśli zastanawialiście się nad zakupem Diablo III, nie musicie się już wahać. Swój egzemplarz gry możecie zamówić w sklepie gram.pl.Nowa dostawa Diablo III pojawi się prawdopodobnie w dniach 27-28 czerwca. Ponadto możecie zamawiać w pre-orderze także książkę Diablo III: Zakon.