Laurent Detoc podkreśla, jak ważne dla jego firmy są nowe marki. W kontekście ogłoszenia Watch Dogs na E3 zapewnia, że nie ma złego czasu na ich wprowadzenie.
Laurent Detoc podkreśla, jak ważne dla jego firmy są nowe marki. W kontekście ogłoszenia Watch Dogs na E3 zapewnia, że nie ma złego czasu na ich wprowadzenie.
Dopiero co ogłoszonym zupełnie nowym tytułem ze stajni Ubisoftu jest zapowiedziane na E3 Watch Dogs. Co może wydać się niecodzienne, gra zmierza na pecety i konsole obecnej generacji - wydawcy rzadko decydują się na wprowadzenie nowych marek na tak późnym etapie życia konsol. - Na to nie ma złej lub dobrej pory - uważa Detoc.
- Jeśli robisz coś naprawdę dobrego, ludzie to podchwycą. Watch Dogs okazał się właśnie taką grą, którą wszyscy od razu pokochali. Nie ma złej pory na wydanie dobrej zawartości. Koniec końców powinniśmy się bowiem zajmować właśnie tworzeniem wysokiej jakości produktów - dodaje.
Watch Dogs nie jest zresztą jedyną nową marką Ubisoftu znajdującą się w produkcji. Odpowiedniej osoby do wprowadzenia takowej na rynek poszukuje Massive Entertainment, studio mające na koncie serię Ground Control oraz ciepło przyjętego RTS-a World in Conflict. W tym przypadku francuska firma wybiega jednak w dalszą przyszłość, gdyż nowe dzieło tej ekipy powstaje już z myślą o konsolach następnej generacji. To niestety wszystko, co na razie o niej wiadomo.