Mechanika walki i skradania się w The Amazing Spider-Man

Małgorzata Trzyna
2012/06/24 21:15

W kolejnym filmie z cyklu „z dziennika developera” producent wykonawczy The Amazing Spider-Man, Brent Nicholas, przedstawia mechanikę walki i skrytego działania w grze.

Mechanika walki i skradania się w The Amazing Spider-Man

W The Amazing Spider-Man gracz będzie miał możliwość wyboru, czy od razu pokazać się wrogom i wdać się w otwartą walkę, czy może próbować pozostawać w cieniu i zdejmować ich pojedynczo. Na przedstawionym poniżej fragmencie rozgrywki widzimy, że Nicholas postanawia najpierw zająć się najgroźniejszym przeciwnikiem – snajperem. Na początku warto przyjrzeć się otoczeniu i zobaczyć, jakie przedmioty da się wykorzystać. Kiedy wróg jest podświetlony na fioletowo, oznacza, że można go niepostrzeżenie unieszkodliwić. Z kolei w otwartej walce, kiedy sytuacja staje się nieciekawa, warto uciec na chwilę i skryć się w cieniu, by przeciwnicy stracili Spider-mana z oczu.

GramTV przedstawia:

The Amazing Spider-Man ukaże się 29 czerwca na PS3, Xbox 360, Wii, 3DS, NDS i PC.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
26/06/2012 09:52

to znaczy chodzi mi oto że jak system walki jest skopiowany dosłownie ,że wszystko jest takie same, nie tylko jedna czy 2 żeczy.

Usunięty
Usunięty
25/06/2012 13:10

Wszystkie gry ściągają z innych tytułów: bullet time pojawił się chyba po raz pierwszy w Max Payne, potem był obecny w innych tytułach, Gears of War zapoczątkował modę na krycie się za osłonami a chyba któraś z części CoD zapoczątkowała brak apteczek i samoregenerujący się stan zdrowia.

Usunięty
Usunięty
25/06/2012 12:23
Dnia 25.06.2012 o 01:55, Naimad-PL napisał:

Jeśli tą grę robi ta sama firma co Batmana to ok ale jak robi to inna firma to zgapjiając dosłownie ten sam system walki z Batmana nie powinno być karalne? Bo ja np bym się ostro wkurzył gdyby moja firma by wydała grę z systemem walki wymyślonym przezemnie i by odniosła wielki sukces i nagle ma wyjść gra przez inną firmę z dosłownie tym samym systemem walki który ja wymyśliłem :/, dla mnie to by był skandal, pozwolił bym im zgapić gdyby gra była bardzo stara jak np Diablo II.

Tak prawdę mówiąc, nie wiem jak wyglądał Batman AA ale mi to przypomina Prototype które z kolei przypomina Spider-Man: Web of Shadows. Ciekawe kto od kogo zrzynał :P




Trwa Wczytywanie