W kolejnym filmie z cyklu „z dziennika developera” producent wykonawczy The Amazing Spider-Man, Brent Nicholas, przedstawia mechanikę walki i skrytego działania w grze.
W kolejnym filmie z cyklu „z dziennika developera” producent wykonawczy The Amazing Spider-Man, Brent Nicholas, przedstawia mechanikę walki i skrytego działania w grze.
W The Amazing Spider-Man gracz będzie miał możliwość wyboru, czy od razu pokazać się wrogom i wdać się w otwartą walkę, czy może próbować pozostawać w cieniu i zdejmować ich pojedynczo. Na przedstawionym poniżej fragmencie rozgrywki widzimy, że Nicholas postanawia najpierw zająć się najgroźniejszym przeciwnikiem – snajperem. Na początku warto przyjrzeć się otoczeniu i zobaczyć, jakie przedmioty da się wykorzystać. Kiedy wróg jest podświetlony na fioletowo, oznacza, że można go niepostrzeżenie unieszkodliwić. Z kolei w otwartej walce, kiedy sytuacja staje się nieciekawa, warto uciec na chwilę i skryć się w cieniu, by przeciwnicy stracili Spider-mana z oczu.
The Amazing Spider-Man ukaże się 29 czerwca na PS3, Xbox 360, Wii, 3DS, NDS i PC.