Innowacja i silne marki - to dwa motywy przewodnie Konami na tegoroczne targi gamescom. Gracze będą mieli okazję na własnej skórze przekonać się, co oferują głośne tytuły japońskiej firmy.
Innowacja i silne marki - to dwa motywy przewodnie Konami na tegoroczne targi gamescom. Gracze będą mieli okazję na własnej skórze przekonać się, co oferują głośne tytuły japońskiej firmy.
- Innowacja i silne marki - właśnie na tych rzeczach skupia się Konami na tegorocznym gamescomie - mówi Martin Schneider, menedżer generalny Konami Digital Entertainment GmbH. - Dzięki nowym wersjom Pro Evolution Soccera, Metal Geara i Castlevania: Lords of Shadow, fani i gracze będą mieli okazję poznać bliżej nasze najlepsze marki - podkreśla.
- Poprzez KONAMI onAir możemy z kolei bezpośrednio łączyć się z naszą społecznością i podczas gamescomu zapewnić atrakcje graczom z całego świata - to dla nas ekscytująca interakcja, która do tej pory nie znalazła zastosowania podczas tych targów - dodaje Schneider.
Gamescom rozpoczyna się 15 sierpnia. Bądźcie wówczas z nami - zaprezentujemy najświeższe wieści z Kolonii.