Autorzy Inversion opublikowali nowe dev diary przedstawiające najważniejsze cechy tego shootera. Omawiane są zabawy z grawitacją, projekty lokacji i system fizyki.
Autorzy Inversion opublikowali nowe dev diary przedstawiające najważniejsze cechy tego shootera. Omawiane są zabawy z grawitacją, projekty lokacji i system fizyki.
Tym razem szychy z Saber Interactive opowiadają o tym, w jaki sposób zaprojektowano lokacje, by opcje związane z manipulowaniem powszechnym ciążeniem dawały największą frajdę podczas rozgrywki. W kontekście zabaw z grawitacją twórcy mówią między innymi o jednej z zabawek będących w ekwipunku animowanego herosa – gadżet Gravlink pozwoli na swobodne podnoszenie i rzucanie przedmiotami znajdującymi się nawet w sporej odległości od bohatera.
Narzędzie przyda się przede wszystkim w czasie ofensywnych akcji, ale i w defensywie znajdzie zastosowanie – dzięki niemu będziemy mogli, przykładowo, zyskiwać kolejne osłony podczas wymian ognia. Dodatkowo w ramach powyższego materiału możecie dowiedzieć się co nieco na temat fizyki i systemu destrukcji środowiska, czyli elementach, na które twórcy ponoć od samego początku przygody z grą kładli szczególny nacisk.
Inversion od dłuższego czasu nie może się doczekać europejskiej daty premiery, która nie zostałaby zmieniona kilka tygodni po ogłoszeniu. Według ostatnich wieści nowa produkcja twórców Timeshifta trafi na Stary Kontynent 13 lipca bieżącego roku – ale tylko w wersji na PlayStation 3 i Xbox 360. Pecetowcy dostaną swoją edycję dopiero dwa tygodnie później.