Szef EA Labels, Frank Gibeau, powiedział, że Battlefield Premium to dopiero początek, i że Electronic Arts planuje wprowadzenie podobnych usług również w przypadku innych tytułów.
Szef EA Labels, Frank Gibeau, powiedział, że Battlefield Premium to dopiero początek, i że Electronic Arts planuje wprowadzenie podobnych usług również w przypadku innych tytułów.
Gibeau zapewnił, że wprowadzenie usługi Premium w Battlefieldzie nie było odpowiedzią na sukces Call of Duty Elite od Activision Blizzard. Przyznał jednak, że w przemyśle związanym z grami to normalne, że każdy próbuje ulepszać pomysły konkurencji.
- Mieliśmy subskrypcję EA Sports jeszcze przed ukazaniem się Elite, więc dodanie takiego komponentu do naszego projektu nie było naszą odpowiedzią. Jest to coś, co zawsze braliśmy pod uwagę i czemu się przyglądaliśmy. Usługa nie była gotowa w dniu premiery, zajęło nam trochę czasu, by ją przygotować. To rzekłszy, mogę przyznać, że Activision zrobiło coś naprawdę innowacyjnego, a jeśli twój konkurent robi coś innowacyjnego i uważasz, że dotyczy to czegoś, co możesz zrobić, nikogo to nie krzywdzi. Jest to przemysł, w którym ludzie starają się być lepsi od innych, a jeśli ktoś wprowadza coś innowacyjnego, dostosowujesz się albo stajesz się jeszcze lepszy.
- Uważamy, że nasze usługi Premium przewyższają to, co oferuje Elite – jeśli chodzi o cenę, o zawartość – dodał Gibeau. – Sądzimy, że w przyszłości oferta będzie dotyczyć większej liczby marek.