Demo Quantum Conundrum wylądowało na Steamie

Mateusz Stanisławski
2012/07/02 21:16
3
0

Quantum Conundrum, gra logiczna twórców shootera Dark Void, właśnie doczekała się darmowej pokazówki. Sprawdź, jak bardzo rajcująca jest oryginalna mechanika manipulacji wymiarami.

Demo Quantum Conundrum wylądowało na Steamie

Wersja demonstracyjna Quantum Conundrum, która przeciętnemu graczowi ma zapewnić od 15 do 45 minut zabawy, jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem platformy Steam i zajmuje na dysku twardym nieco ponad 660 MB. Aby móc odpalić próbkę, należy posiadać przynajmniej procesor Intel Core 2 Duo taktowany częstotliwością 2,2 Ghz, kartę graficzną na poziomie GeForce’a 8800 GT oraz 2 GB pamięci RAM.

Quantum Conundrum na razie wylądowało tylko na komputerach osobistych (i zostało całkiem ciepło przyjęte przez recenzentów). Jak informowaliśmy kilkanaście dni temu, posiadacze konsoli PlayStation 3 i Xbox 360 muszą czekać na swoją edycję do 11 lipca bieżącego roku. Cena tytułu powinna wynieść 14,99 euro/1200 Microsoft Points.

GramTV przedstawia:

Jeżeli przed pobraniem dema chcecie dowiedzieć się, jaki model rozgrywki serwuje nowa produkcja studia Airtight Games, zachęcamy do zapoznania się z tym wpisem, w którym znajdziecie obszerny materiał wideo poświęcony grze.

Komentarze
3
mtsach
Gramowicz
Autor
11/07/2012 15:12

Demo w razie czego jest też dostępne na konsolach. :)

Usunięty
Usunięty
03/07/2012 08:27

Bardzo fajnie :)To sobie pewnie dziś bądź jutro zaciągnę i sprawdzę z czym to się je :)

ZuTheSkunk
Gramowicz
03/07/2012 01:00

Grałem, ukończyłem, wyniosłem z tego przyjemność. Oto moje wnioski:- JOHN DELANCIE PODKŁADA GŁOS! (Discord, anyone?)- Gra ma zdecydowanie ten specyficzny klimacik Portala;- Gra ma ciekawą, stylizowaną grafikę, która mnie osobiście bardzo przypadła do gustu;- Rozgrywka jest całkiem przyjemna, jednak czuć było pewną monotonię, która z upływem czasu zaczynała tworzyć narastający efekt "no daleeeko jeeeeszczeeeee?"- Czasami poziom trudności jest zbyt wyśrubowany, wymagając ode mnie absurdalnych, ledwie wykonalnych wyczynów, podczas gdy Valve zrozumiało podczas tworzenia Portala 2, że takich zagrywek należy się pozbyć;- Czuć miejscami niewykorzystany potencjał, jak chociażby postać Ike''a, który wydał mi się zbyt rzadko wykorzystany w grze, a jak już, to zbyt często po prostu trzymał baterie nie robiąc poza tym niczego, co naprawdę pozwoliłoby mi go zapamiętać;- Zakończenie zostało zrobione "na odwal".Ale nawet niezła gra. Chociaż w sumie jedyną rzeczą, za którą mógłbym ją naprawdę zapamiętać jest koncept tych wymiarów no i ta stylizowana grafika.




Trwa Wczytywanie