Studio Crytek dla uzyskania lepszego efektu stawia na podążanie ściśle wyznaczoną ścieżką. Rasmus Hojengaard zapewnia ponadto, że Crysis 3 połączy najlepsze elementy poprzednich części.
Studio Crytek dla uzyskania lepszego efektu stawia na podążanie ściśle wyznaczoną ścieżką. Rasmus Hojengaard zapewnia ponadto, że Crysis 3 połączy najlepsze elementy poprzednich części.
- W innych miejscach chcesz się bardziej otworzyć i mieć pewność, że gracze mają mnóstwo opcji i sami mogą wykombinować, co dalej należy zrobić - mówi Hojengaard. - W trzeciej części łączymy najlepsze rzeczy z obu poprzednich Crysisów, mając przy tym nadzieję, że uda nam się uniknąć elementów, które nie działały. CryEngine to potężne narzędzie i z obiema wspomnianymi rzeczami może sobie z łatwością poradzić - dodaje.
Crysis 3 ma zaplanowany termin wydania na luty 2013. Podobnie jak druga część, gra trafi na pecety, Xboksa 360 i PlayStation 3.