Warren Spector, twórca Deus Exa, powiedział, że zanim rozpocznie realizację jakiegokolwiek projektu, musi przejść przez pewien proces, którego częścią jest planowanie, jakie innowacje zostaną wprowadzone w każdej odsłonie gry.
Warren Spector, twórca Deus Exa, powiedział, że zanim rozpocznie realizację jakiegokolwiek projektu, musi przejść przez pewien proces, którego częścią jest planowanie, jakie innowacje zostaną wprowadzone w każdej odsłonie gry.
Muzyczne poziomy w Epic Mickey 2 to dopiero początek. Spector zapowiada, że jeśli ludziom spodoba się ten pomysł, zrealizuje w trzeciej odsłonie gry zupełnie zwariowane pomysły.
- Jednym z etapów mojego procesu tworzenia jest wymyślenie trzyczęściowej historii, jak opowiadania, a potem wykombinowanie „Ok, jeśli będziemy mieli szczęście, by zrobić więcej niż jedną grę osadzoną w tym świecie, jakie wprowadzimy innowacje? Co będzie nowością w pierwszej grze? Co będzie nowością w drugiej grze? Co będzie nowością w trzeciej?” - powiedział Spector podczas rozmowy z IGN. - Mam kilka naprawdę zwariowanych pomysłów, jak można w grach wykorzystać muzykę, co bardzo mi przypomina styl Disneya. Tym razem, w drugiej odsłonie, chciałem wykonać pierwszy krok ku stworzeniu pełnowymiarowej, interaktywnej gry muzycznej. To nie jest to. Kiedy mówisz graczom, że będą piosenki, zaczynają panikować. Chcę tylko przekonać się, czy ludzie zaakceptują piosenki w grach, a jeśli tak, następnym razem zrealizuję szalony zamiar. Ludzie nie mają pojęcia, co ich czeka.
Epic Mickey 2: The Power of Two ukaże się w listopadzie na platformach PC, PS3, Xbox 360, Mac i Wii.