– Tylko około połowa osób grających w Medal of Honor sprawdziła Battlefielda 3 – powiedział szef EA Labels, komentując różnice pomiędzy obiema wielkimi markami.
– Tylko około połowa osób grających w Medal of Honor sprawdziła Battlefielda 3 – powiedział szef EA Labels, komentując różnice pomiędzy obiema wielkimi markami.
– Nabywcy produkcji z cyklu Medal of Honor różnią się od kupujących Battlefieldy. (...) Tylko około połowa osób grających w Medal of Honor sprawdziła Battlefielda 3. Rozmawiając z nim, dowiedzieliśmy się, że lubią markę, cenią bardziej autentyczne shootery i opowieść. Tak więc docieramy do trochę innej grupy odbiorców. Sztuka polega na tym, by wiedzieć, jak jednocześnie powiększać obie społeczności – dodał.
Odnotujmy, że Medal of Honor, który zadebiutował w październiku 2010 roku, znalazł na przestrzeni pierwszych dwóch miesięcy od premiery pięć milionów nabywców. Natomiast Battlefield 3 może pochwalić się wynikiem na poziomie 8 milionów sprzedanych egzemplarzy, i to w ciągu jednego miesiąca. Co więcej, Electronic Arts zakłada, że do końca bieżącego roku fiskalnego „trójka” zostanie w sumie sprzedana 18 milionów razy.