Fortnite pierwszą grą na silniku Unreal Engine 4, tylko na PC, zobacz galerię screenów

Małgorzata Trzyna
2012/07/13 20:31

Podczas tegorocznego Comic Con w San Diego Epic Games zaprezentowało Fortnite, survivalowego sandboxa z trybem kooperacji. Tytuł ten trafi wyłącznie na PC, choć niewykluczone, że pojawi się w późniejszym czasie również na konsolach.

Fortnite pierwszą grą na silniku Unreal Engine 4, tylko na PC, zobacz galerię screenów

Epic zapowiedziało, że w ciągu dnia gracze będą mogli „eksplorować, plądrować, współpracować i stawiać budowle w swoim własnym, dynamicznym i rozrastającym się świecie”. Materiały, które zbiorą, pozwolą im szybko konstruować i odnawiać swe fortece złożone z najróżniejszych elementów na siatce 3x3. Prócz ścian, będzie można dodawać drzwi, okna, dachy i schody. Do burzenia posłuży siekiera i młot, da się również odzyskać użyte wcześniej materiały.

Z kolei nocą gracze będą musieli bronić się w swych fortecach przed siłami ciemności. Uczestnicy mogli podczas panelu przyjrzeć się również różnym sposobom ulepszania broni, na przykładzie kuszy, za pomocą której można wystrzeliwać materiały wybuchowe i razić prądem.

Początkowo była to bardziej tradycyjna gra w postapokaliptycznym świecie, ale ekipa uznała ją za zbyt „przygnębiającą”. Dyrektor projektu, Cliff Bleszinski, który był również obecny na Comic Con, wyjaśnił, że tytuł ten jest przeznaczony wyłącznie na PC. Później wspomniał jednak na swoim Twitterze, że niewykluczone, iż pozycja ta trafi na inne platformy w późniejszym terminie.

GramTV przedstawia:

Zarówno Bleszinski, jak i producent, Tanya Jessen, wspomnieli, że po premierze gra będzie ewoluować, a aktualizacje być może zmienią jej mechanikę.

Zapraszamy do obejrzenia galerii screenów:

Źródło

Komentarze
38
Usunięty
Usunięty
14/07/2012 13:49
Dnia 14.07.2012 o 10:42, Lordpilot napisał:

Szczerze mówiąc to ja jestem troszkę zawiedziony :/ Nie wiem czy kolorowo-komiksowa popierdóła o zombie (ileż gier o tej tematyce było ostatnio ? Od cholery i jeszcze trochę) , to dobry sposób na promowanie nowego silnika - tutaj po prostu UE4 nie jest w stanie "pokazać pazura" :/ Patrząc na screeny, w życiu bym się nie domyślił, że to jest na UE4, gdybym nie miał tego napisanego w newsie...

Dokładnie. Trzeba czekać na jakiś poważny tytul na ue4.

Usunięty
Usunięty
14/07/2012 13:49
Dnia 14.07.2012 o 10:42, Lordpilot napisał:

Szczerze mówiąc to ja jestem troszkę zawiedziony :/ Nie wiem czy kolorowo-komiksowa popierdóła o zombie (ileż gier o tej tematyce było ostatnio ? Od cholery i jeszcze trochę) , to dobry sposób na promowanie nowego silnika - tutaj po prostu UE4 nie jest w stanie "pokazać pazura" :/ Patrząc na screeny, w życiu bym się nie domyślił, że to jest na UE4, gdybym nie miał tego napisanego w newsie...

Dokładnie. Trzeba czekać na jakiś poważny tytul na ue4.

Lordpilot
Gramowicz
14/07/2012 10:42

Szczerze mówiąc to ja jestem troszkę zawiedziony :/ Nie wiem czy kolorowo-komiksowa popierdóła o zombie (ileż gier o tej tematyce było ostatnio ? Od cholery i jeszcze trochę) , to dobry sposób na promowanie nowego silnika - tutaj po prostu UE4 nie jest w stanie "pokazać pazura" :/ Patrząc na screeny, w życiu bym się nie domyślił, że to jest na UE4, gdybym nie miał tego napisanego w newsie...Szkoda też, że Epic jest taki zachowawczy - no ale widać takie czasy, że wydanie wysokobudżetowego exclusiva tylko na PC zwyczajnie już nie jest opłacalne - za duże ryzyko... Natomiast mniejszy projekt w cyfrowej dystrybucji powinien już spokojnie się zwrócić (no i koszty produkcji nie będą wielkie).Samej grze pewnie (mimo wszystko) dam szansę, lubie sobie czasem tak casualowo, na luzaku pograć w takie popierdółki ze znajomymi (o ile nie zaśpiewają za nią więcej jak 60 zł. i sprzęt podoła) - mechanikę "tower defense" Epic miał zajebiście dobrze ogarniętą już w trybie hordy w Gears of War 3, tutaj będzie to clue rozgrywki, więc powinno być jeszcze lepiej :) Jeśli dadzą edytor, no to już mają kolejny plus - wtedy zabawa nie powinna się szybko znudzić. No i jeszcze jedno - EPIC nie robi słabych gier, niezależnie od tego czy są to duże czy małe produkcje :)




Trwa Wczytywanie