Pecetowa wersja Dishonored ma być dopieszczona - Bethesda prezentuje opcje konfiguracji gry

Mateusz Stanisławski
2012/07/15 14:50

W zalewie często prostych portów i pewnej niedbałości w wykonywaniu pecetowych wersji gier Dishonored ma naprawdę sporą szansę, by bardzo pozytywnie wyróżnić się na tym polu.

Pecetowa wersja Dishonored ma być dopieszczona - Bethesda prezentuje opcje konfiguracji gry

Wygląda na to, że zapowiadana dbałość o każdą z wersji Dishonored faktycznie znajdzie odzwierciedlenie w rzeczywistości. Jak czytamy w nowym wpisie na oficjalnym blogu studia Bethesda Softworks, wszystkie edycje gry zaoferują całe spektrum opcji pozwalających na konfigurację interfejsu. Będzie można wyłączyć celownik, wskaźniki zdrowia i many, ikonkę informującą o przyjętej pozycji oraz inne mniejsze pomoce pojawiające się w różnych sytuacjach na ekranie. Porównanie unaoczniające tę elastyczność w dostosowywaniu wyświetlanego obrazu znajdziecie na poniższych screenach.

Dodatkowo pecetowa wersja Dishonored zaoferuje szereg opcji konfigurujących grafikę (na przykład związanych z wygładzaniem krawędzi), zmianę kąta pola widzenia, funkcję przypisywania gadżetów i mocy do klawiszy szybkiego wyboru oraz dostęp do całego menu ekwipunku za pomocą środkowego przycisku myszy. W kontekście sporej liczby mechanizmów rozgrywki, które zostały zaprezentowane na dotychczasowych gameplayach, dbałość o takie detale naprawdę może cieszyć i z pewnością przełoży się na komfort zabawy.

GramTV przedstawia:

Europejska premiera Dishonored ma się odbyć 12 października bieżącego roku. Gra trafi na trzy platformy sprzętowe – komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Komentarze
52
Usunięty
Usunięty
16/07/2012 13:03
Dnia 16.07.2012 o 01:17, kotlecik5 napisał:

Mogli zrobić taki port, jaki był w Star Wars Force Unleashed. Gry się nie dało przejść bez pada.

Interesujące, bo ja to ukończyłem na klawiaturze i myszce bez większego problemu...

Usunięty
Usunięty
16/07/2012 13:03
Dnia 16.07.2012 o 01:17, kotlecik5 napisał:

Mogli zrobić taki port, jaki był w Star Wars Force Unleashed. Gry się nie dało przejść bez pada.

Interesujące, bo ja to ukończyłem na klawiaturze i myszce bez większego problemu...

Usunięty
Usunięty
16/07/2012 04:28

Geeko--> Czytaj człowieku ze zrozumieniem, nie chodziło mi o narzekanie na to ze twórcy interesują się PC-towymi graczami (wielki plus dla nich) , ale ROBIENIE z tego wielkiego halo przez np gram.pl jest w prost żałosne, przecież tutaj nie chodzi o jakaś nowość tylko o standardowe ustawienia gier w wersji PC




Trwa Wczytywanie