W Worms Revolution pojawi się kilka cennych nowości, jak choćby rozróżnienie klas postaci czy lepsza fizyka otoczenia. Właśnie te elementy zespół Team 17 omawia na dwóch nowych materiałach wideo.
W Worms Revolution pojawi się kilka cennych nowości, jak choćby rozróżnienie klas postaci czy lepsza fizyka otoczenia. Właśnie te elementy zespół Team 17 omawia na dwóch nowych materiałach wideo.
Główny programista Ian Lindsey zdradza, że wcześniej zespół Team 17 musiał liczyć się z ograniczeniami związanymi z mocą obliczeniową. W Worms Revolution pracownicy studia mogą już sobie pozwolić na więcej - lepiej mają się dzięki temu prezentować chociażby animacje wybuchów. Na planszach pojawią się ponadto elementy ruchome, znacznie większą rolę zacznie odgrywać woda.
Starszy producent Kevin Alston omawia natomiast charakterystykę poszczególnych klas. Różnią się one nie tylko wyglądem (ten bazuje nieco na parodystycznych stereotypach - naukowiec ma np. wielką głowę). Scout jest niezwykle sprawny, naukowiec oferuje zespołowi wsparcie technologiczne, Heavy jest powolny, ale wyprowadza bardzo silne ciosy, z kolei Soldier to klasa, jaką znamy z poprzednich odsłon Wormsów.
Gra ma wstępnie wyznaczony termin wydania na lato - czekamy więc z niecierpliwością na ustalenie konkretniejszej daty i rychłą premierę.