Wprowadzanie na rynek nowych marek to wielkie ryzyko - ten utarty slogan znajduje odzwierciedlenie w badaniu firmy Nielsen, dotyczącego najbardziej oczekiwanych gier drugiej połowy tego roku.
Wprowadzanie na rynek nowych marek to wielkie ryzyko - ten utarty slogan znajduje odzwierciedlenie w badaniu firmy Nielsen, dotyczącego najbardziej oczekiwanych gier drugiej połowy tego roku.
Jedyną grą, która łapie się do pierwszej piątki we wszystkich trzech zestawieniach jest również nowa odsłona popularnej serii, Madden NFL 13. Wysoko na Xboksie 360 i PlayStation 3 plasują się jeszcze Assassin's Creed III, Resident Evil 6, NBA 2k13 czy Borderlands 2, a także sportowe serie Electronic Arts.
Zupełnie nowe marki są zaledwie dwie: The Last Story i Everyone Sing. Oba tytuły znalazły dla siebie miejsce w rankingu Wii. Wszystkie pozostałe gry to kontynuacje lub produkty oparte na licencji.
Szczegółowe wyniki badania można znaleźć na blogu Nielsena.