Reżyser Matt Tieger powiedział, że High Moon nie było zadowolone z odbioru multiplayera w Transformers: Wojna o Cybertron. Stwierdził, że chociaż jest to świetna gra, istniały dwa powody, przez które nie wszystko wyszło tak, jak powinno.
Reżyser Matt Tieger powiedział, że High Moon nie było zadowolone z odbioru multiplayera w Transformers: Wojna o Cybertron. Stwierdził, że chociaż jest to świetna gra, istniały dwa powody, przez które nie wszystko wyszło tak, jak powinno.
W przypadku Transformers: Fall of Cybertron powinno być znacznie lepiej dzięki wsparciu Activision i wprowadzeniu ulepszeń.
- Szczerze, multiplayer był naprawdę cholernie dobry w War of Cybertron – powiedział Tieger podczas rozmowy z Ausgamerem. – Były z nim dwa problemy. Pierwszy, społeczność nie była wystarczająco duża. Sądzę, że w grach multiplayerowych istnieje pewien punkt, w którym powstaje samopodtrzymująca się grupa. Nie udało się nam tego osiągnąć, ale myślę, że da się to zrobić, głównie dlatego, że jest to gra wysokiej jakości, a Activision naprawdę ją wspiera.
- Drugie, opcje dostosowywania postaci. Ledwo spełniliśmy oczekiwania. Mogliśmy zrobić z nimi to samo w War of Cybertron. Wiedzieliśmy, że musieliśmy podkręcić te opcje na maksimum i zrobiliśmy to. To jest świetne. Gracze, którzy lubią dostosowywanie – niezależnie od tego, czy są fanami Transformerów, czy nie – spędzą 10 godzin w menu budując Transformery.
Transformers: Fall of Cybertron ukaże się pod koniec sierpnia na PC, PS3 i Xboksie 360.