Dyrektor kreatywny Darksiders II zapewnia, że choć w grze nie zabraknie odwołań do pierwszej części, ci, którzy nie mieli z nią styczności nie będą czuli się zagubieni.
Dyrektor kreatywny Darksiders II zapewnia, że choć w grze nie zabraknie odwołań do pierwszej części, ci, którzy nie mieli z nią styczności nie będą czuli się zagubieni.
- To opowieść o nim. Odnosimy się do różnych rzeczy z pierwszej części, ale jeśli nigdy w nią nie grałeś, w porządku, to w zupełności samowystarczalna historia. Oczywiście jeśli miałeś styczność z pierwszą grą, to tym lepiej, ponieważ wiele postaci powraca w kontynuacji, jest też również pełno odniesień do tego, co stało się z Wojną w "jedynce" - mówi.
Przejście pierwszego Darksiders przed przystąpieniem do drugiej odsłony ma jeszcze jedną, dodatkową zaletę. Zdaniem Madureiry gracze będą dzięki temu silniej związani uczuciowo z bratem Śmierci, Wojną, którym sterowali w premierowej części. - Jeśli jednak nie grałeś w Darksiders, i tak będziesz mógł przyjemnie spędzić czas z kontynuacją - dodaje.
Premiera gry w Europie zaplanowana jest na sierpień. Z uwagi na rozstanie THQ z CD Projektem nie wiadomo na razie kto i kiedy wprowadzi ten tytuł na polski rynek.