– Fox Engine jest już prawie gotowy, ale jedynym rozwiązaniem, które sprawi, że będziemy mieć pewność co funkcjonalności silnika, jest tworzenie gry w tym samym czasie i poprawianie technologii za pomocą naszych narzędzi. Pierwotnie mieliśmy wszystko to oprzeć o Metal Gear Rising: Revengeance, ale po drodze wiele się wydarzyło, zresztą ta gra jest już robiona na bazie technologii z Platinum Games. (...) Chociaż prace nad Fox Engine nie zostały zakończone, jesteśmy gotowi pokazać, co on potrafi, konkretnie 30 sierpnia w Japonii – powiedział Hideo Kojima w rozmowie z PlayStation (naprawdę warto zajrzeć do wpisu – autor Metal Gear Solid dodatkowo pokrótce omówił najważniejsze odsłony serii).
Odnotujmy, że rzeczonego dnia odbędzie się impreza z okazji kolejnych urodzin cyklu traktującego o przygodach Solida Snake’a. Swego czasu Kojima po cichu zapowiedział, że właśnie podczas obchodów rocznicy dojdzie do ważnego ogłoszenia z jego strony. Ale czy prezentacja Fox Engine to wszystko, co kryje się za niespodzianką?