Fox Engine - wiemy, kiedy odbędzie się pierwsza prezentacja

Mateusz Stanisławski
2012/07/23 19:25
5
0

Opracowywana przez Hideo Kojimę technologia Fox Engine jest już na ukończeniu. Twórca serii Metal Gear Solid właśnie ujawnił datę pierwszej prezentacji swego silnika.

Fox Engine - wiemy, kiedy odbędzie się pierwsza prezentacja

Fox Engine jest już prawie gotowy, ale jedynym rozwiązaniem, które sprawi, że będziemy mieć pewność co funkcjonalności silnika, jest tworzenie gry w tym samym czasie i poprawianie technologii za pomocą naszych narzędzi. Pierwotnie mieliśmy wszystko to oprzeć o Metal Gear Rising: Revengeance, ale po drodze wiele się wydarzyło, zresztą ta gra jest już robiona na bazie technologii z Platinum Games. (...) Chociaż prace nad Fox Engine nie zostały zakończone, jesteśmy gotowi pokazać, co on potrafi, konkretnie 30 sierpnia w Japoniipowiedział Hideo Kojima w rozmowie z PlayStation (naprawdę warto zajrzeć do wpisu – autor Metal Gear Solid dodatkowo pokrótce omówił najważniejsze odsłony serii).

Odnotujmy, że rzeczonego dnia odbędzie się impreza z okazji kolejnych urodzin cyklu traktującego o przygodach Solida Snake’a. Swego czasu Kojima po cichu zapowiedział, że właśnie podczas obchodów rocznicy dojdzie do ważnego ogłoszenia z jego strony. Ale czy prezentacja Fox Engine to wszystko, co kryje się za niespodzianką?

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
24/07/2012 08:43

Jest jest jeszcze Techland i CHROME engine, CDP i Red Engine oraz Flying Wild Hog i ich silnik, którego nazwy nawet nie znam :)Codemasters ma (chyba) EGO 2Bohemia Interactive ma Real Virtuality

Usunięty
Usunięty
24/07/2012 04:37

Meh, szkoda że Japończycy przejmują brzydki zachodni zwyczaj chwalenia się silnikami, a nie grami. : /

Usunięty
Usunięty
24/07/2012 03:45
Dnia 23.07.2012 o 22:33, k13 napisał:

Fajnie że twórcy gier znowu zaczynają pisać własne silniki. Pewnie UE3 już im się przejadł :P. EA ma CryEngine i FrostBite Engine Activision ma um zmodyfikowanego IdTech 3 >.< Capcom ma Framework Engine Kojima ma Fox''a Square Enix ma Luminous Engine Ubi ma Dunie ( choć chyba już z niej zrezygnował xD ) Bethesda ma IdTech 5 i zmodyfikowanego Gamebryo ( tylko nie chce się do tego przyznać xD ) Rockstar ma RAGE''a itd.

Ubi nie zrezygnowało z Dunia Engine- Far Cry 3 z niej korzysta. Poza tym mają Anvil engine (ten od Assassyna). A tak w temacie to zgadzam się. Dobrze, że jest zróżnicowanie silników, przynajmniej jest szansa, że możliwości tak szybko się nie wyczerpią.

Dnia 23.07.2012 o 22:33, k13 napisał:

Przyszłość zapowiada się dość ciekawie. Szkoda tylko że silnik z Project Offset poszedł w zapomnienie :(.




Trwa Wczytywanie