THQ: Pogoda w Company of Heroes 2 będzie trzecim graczem; nowe screeny i materiał wideo

Mateusz Stanisławski
2012/07/24 19:20

Podczas walk na froncie wschodnim temperatura nierzadko oscylowała wokół -40°C. Zastosowana w Company of Heroes 2 technologia sprawi, że te ekstremalne warunki zostaną realistycznie odwzorowane.

THQ: Pogoda w Company of Heroes 2 będzie trzecim graczem; nowe screeny i materiał wideo

Company of Heroes 2 zaoferuje innowacyjny system odwzorowywania warunków pogodowych, który będzie całkowitą nowością w gatunku strategii”czytamy w dzisiejszej informacji prasowej od studia THQ, światowego wydawcy gry. Za sprawą rozwiązań opartych na systemie ColdTech i silniku Essence Engine 3.0 jednostki narażone na wybryki gniewnej aury (w postaci chociażby silnych śnieżyc) będą stopniowo zamarzać na śmierć. Wyjście z sytuacji? Na przykład systematyczne ogrzewanie wojaków w pobliżu podpalonych budynków.

Company of Heroes 2 jest autentyczne, a przecież żadna gra przenosząca użytkowników na front wschodni nie będzie kompletna, jeżeli nie znajdą się w niej ekstremalne warunki pogodowe. Dzięki ulepszonej technologii oferowanej przez nowy silnik Essence jesteśmy w stanie dokładnie przedstawić ostrą radziecką zimę, która sparaliżowała niemieckie wojska – powiedział Quinn Duffy z Relic Entertainment.

W grze pojawi się realistycznie zachowujący się biały puch – w odpowiednich warunkach będzie topnieć, o negatywnym wpływie na szybkość ruchu jednostek nie wspominając (z niektórych obiektów gracz będzie mógł usuwać śnieg). No i lód: co powiecie na załamujące się pod wojskami powierzchnie zamrożonej wody? Tak, tak – będzie można z tego korzystać w charakterze pułapki.

GramTV przedstawia:

Company of Heroes 2, oficjalnie zapowiedziane w maju tego roku, trafi na półki sklepowe w pierwszym kwartale 2013 roku wyłącznie w wersji na komputery osobiste. Pod koniec czerwca gra doczekała się klimatycznego zwiastuna, z kolei teraz serwujemy pięć nowych screenów i przygotowany przez serwis VG247 materiał wideo, na którym Quinn Duffy szerzej omawia kwestie związane z zastosowaniem systemu ColdTech:

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
19/08/2012 11:41

Pewnego autentyzmu to dodaje, ale i tak zobaczymy, jak to wyjdzie w pełnej wersji.Aha, co do lodu - będzie posiadał hitpointy, i jeśli załamie się pod daną jednostką to ona utonie (czyli ostrzał zamarzniętego jeziora po którym jada czołgi to nie będzie taki zły pomysł :).

Usunięty
Usunięty
25/07/2012 18:33

Tylko żeby niebyło idiotycznych DLC tylko normalne pełne dodatki!!!

Usunięty
Usunięty
25/07/2012 16:35

Dnia 24.07.2012 o 23:13, xDeuSx napisał:

czy odpowiedniego umundurowania (vide Niemcy walczący przez pewien okres w mundurach letnich/jesiennych podczas gdy była już zima).

dadzą upgrade w HQ ''zimowe kurtki'' wydłużający czas jaki można się obyć bez ognia i po sprawie ;p Pytanie tylko czy to faktycznie się sprawdzi, bo w CoHu z tego co pamiętam mało było czasu na zostawianie jednostek samym sobie.

Dnia 24.07.2012 o 23:13, xDeuSx napisał:

sporo rzeczy trzeba będzie dopracować już po premierze i sprawić, by Katiusze nie stały się swoistym ''I WIN BUTTON'', a wszystkie inne jednostki współgrały z koncepcją danej nacji i całej gry.

ojtam, zrobią jak w CoH/DoW2, czyli w odpowiedzi na ''I WIN BUTTON'' dadzą przycisk odwrotu, a wygrywał będzie ten kto lepiej wyczuje moment gdy go wcisnąć.




Trwa Wczytywanie