Twórcy DayZ, niesamowicie popularnego moda do ArmA 2, są przekonani, że zdążą wystartować z jego samodzielną, komercyjną wersją jeszcze przed końcem roku.
Twórcy DayZ, niesamowicie popularnego moda do ArmA 2, są przekonani, że zdążą wystartować z jego samodzielną, komercyjną wersją jeszcze przed końcem roku.
Chciałbym, żeby była to samodzielna gra, według modelu Minecrafta z jakąś niewielką opłatą, ale to zadziała tylko wtedy, gdy każdy będzie musiał zapłacić - mówi Hall w wywiadzie dla serwisu VG247. I dodaje, że fani nie mogą się czuć wykorzystani, więc musimy im dać w samodzielnej wersji wiele nowych rzeczy, takich jak na przykład budowanie bazy czy też lepsze, bardziej dopracowane animacje bazujące na ragdollu.
Całkiem niedawno podobną drogę przeszedł inny mod do ArmA 2, wydany samodzielnie jako Iron Front: Liberation 1944. Niedopracowanie, mnóstwo błędów i niedostateczna ilość nowości sprawiły, że gracze się szybko do Iron Front zrazili i w tym momencie ta produkcja dogorywa - czy DayZ podzieli jej los? To mało prawdopodobne, ale możliwe.
Więcej o DayZ w naszych obszernych wrażeniach z grania w aktualną wersję.