Prezes Sony Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, wyjaśnił, dlaczego pod koniec 2012 roku Sony nie ma w ofercie żadnego prawdziwego hitu. Po prostu stworzenie wielkiego tytułu wymaga czasu.
Prezes Sony Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, wyjaśnił, dlaczego pod koniec 2012 roku Sony nie ma w ofercie żadnego prawdziwego hitu. Po prostu stworzenie wielkiego tytułu wymaga czasu.
W planach Sony znajduje się Sly Cooper: Złodzieje w czasie, które ukaże się w połowie września oraz PlayStation All-Stars Battle Royale, które zadebiutuje w październiku. Później na duże hity, takie jak God of War: Ascension i The Last of Us będziemy musieli jednak czekać do 2013 roku. W tym czasie Sony chce skupić się na tytułach przeznaczonych dla całej rodziny, uzupełniających ofertę zewnętrznych developerów.
- Chcielibyśmy mieć produkt sprzedający się w wielu milionach kopii na święta – powiedział Yoshida podczas rozmowy z Game Informerem. – Jednak stworzenie każdego tytułu wymaga czasu, zwłaszcza nowe marki, takie jak The Last of Us. God of War zawsze ukazywało się w marcu, więc mierzenie w ten okres czasu jest naturalne. Naszą strategią na święta Bożego Narodzenia jest wysoka sprzedaż tytułów przeznaczonych dla rodziny. Jest to zaniedbana dziedzina na PlayStation 3, ale kiedy dojrzewa, uważam, że to bardzo ważne, by na tej platformie były takie gry. Sądzę, że mamy świetną ofertę na święta, uzupełniającą wielkie tytuły od zewnętrznych firm.