Na materiałach promujących Sleeping Dogs najczęściej przeważały elementy związane z walką wręcz, teraz – nareszcie – przyszła pora na strzelaniny. Czy poziomem dorównują bijatykom?
Na materiałach promujących Sleeping Dogs najczęściej przeważały elementy związane z walką wręcz, teraz – nareszcie – przyszła pora na strzelaniny. Czy poziomem dorównują bijatykom?
Wymiany ognia w Sleeping Dogs będą oparte na znanych i lubianych fundamentach – a to ukryjemy się za osłoną, a to spowolnimy czas podczas widowiskowej ewolucji, a to zaskoczymy oponentów, dziurawiąc znajdujące się za ich plecami wybuchowe beczki. Do tego dojdzie chociażby opcja wysyłania ołowianych kulek z samochodów. W samym arsenale nie zabraknie standardowych żelastw – oprócz porządnych strzelb, klasycznych klamek i karabinów zrobimy użytek chociażby z granatnika.
Sleeping Dogs, które zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360, zadebiutuje w Europie 17 sierpnia bieżącego roku. Tę już naprawdę wysoko ocenioną produkcję studia United Front Games możecie podziwiać na naszych długaśnych gameplayach, opublikowanych w ramach cyklu gramTV.