Główny projektant Darksiders II z Vigil Games, Hayden Dalton, powiedział, że ma ciekawe plany związane z trzecią częścią. Powstanie gry jest jednak uzależnione od sukcesów „dwójki”.
Główny projektant Darksiders II z Vigil Games, Hayden Dalton, powiedział, że ma ciekawe plany związane z trzecią częścią. Powstanie gry jest jednak uzależnione od sukcesów „dwójki”.
Podczas rozmowy z VideoGamerem Dalton powiedział, że jeśli Darksiders II sprzeda się w liczbie 4-5 milionów kopii, z pewnością prezes THQ, Jason Rubin, da zielone światło części trzeciej. Tym razem jednak świat byłby nieco mniejszy niż w „dwójce”, dzięki czemu byłby dużo lepiej dopracowany. Dalton zapewnił, że rozgrywka na mniejszym obszarze miałaby pozytywny wpływ na odbiór całej gry.
- To zależy, jak bardzo zmniejszylibyśmy skalę, prawda? – powiedział. – W tej części stworzyliśmy olbrzymi świat. Zredukowanie jego rozmiaru z punktu widzenia graczy byłoby sporym wstrząsem. Jednak gdyby był on mniejszy, moglibyśmy wprowadzić dużo więcej możliwości interakcji. Byłby znacznie lepiej doszlifowany, w otoczeniu znajdowałoby się znacznie więcej animowanych rzeczy, znacznie więcej szczegółów czy zniszczeń, które mogłyby się tam pojawić dzięki zredukowaniu rozmiaru świata.
Dalton zapewnił, że ilość nie przekłada się na jakość, i że tworzenie większej gry nie oznacza, że będzie ona lepsza, ponieważ dużo ważniejsze jest to, co można w danym obszarze zrobić.
Premiera Darksiders II na Xboksa 360, PS3 i PC planowana jest na 24 sierpnia. Gra ukaże się również na Wii U.