Twórcy War Z, czyli nowego MMO z zombie w rolach głównych, obiecują, że ich gra będzie stawiała na realizm.
Twórcy War Z, czyli nowego MMO z zombie w rolach głównych, obiecują, że ich gra będzie stawiała na realizm.
...choć dodają też coś od siebie. Tym czymś, jak dowiadujemy się z wywiadu jest system osiedli i model ekonomiczny świata. Osiedla będą zakładane przez graczy i to gracze będą utrzymywali w nich porządek oraz bezpieczeństwo. Każdy może zawitać do takiej ufortyfikowanej osady, ale jeśli nie będzie będzie przestrzegał zasad ustalonych przez jej mieszkańców, to może się spotkać z szybką i być może nawet ostateczną karą. Dzięki temu można będzie się poczuć bezpiecznie i może nawet trochę pohandlować. W War Z jako waluta będzie funkcjonowało złoto, bowiem twórcy uznali, że w czasie upadku instytucji finansowych i bezwartościowych papierowych pieniędzy ludzie wrócą do tego tradycyjnego środka płatniczego. Nikt jednak nie zabraniał będzie handlu barterowego i wymieniania amunicji na jedzenie lub odwrotnie - w końcu wszystkie transakcje będą się odbywały między graczami, którzy sami sobie ustalą ich warunki.
Nowością i prawdopodobnie dość cenionym towarem w War Z będą także szczepionki, którymi można wyleczyć zarażenie wirusem zombie po ugryzieniu przez jakiegoś żywego trupa. Szczepionki te będzie się produkowało własnoręcznie w komórek macierzystych specjalnego, o wiele szybszego i silniejszego gatunku zombie, który wychodzi ze swoich nor tylko w nocy. Te stwory są bardzo rzadkie, więc aby je znaleźć trzeba będzie poszukać jakiegoś miejsca, w którym żywe trupy występują w dużych ilościach, bo tylko tam ma się szansę znaleźć jakieś superzombie - czyli trzeba się będzie wybrać w nocną wycieczkę do miasta... co brzmi o tyle ciekawie, co ryzykownie.