Użytkownicy Steam, którzy niedawno zakupili Batman: Arkham Asylum, nie mogli aktywować klucza, ponieważ otrzymywali komunikat, że „nie został on odnaleziony w bazie danych”.
Użytkownicy Steam, którzy niedawno zakupili Batman: Arkham Asylum, nie mogli aktywować klucza, ponieważ otrzymywali komunikat, że „nie został on odnaleziony w bazie danych”.
Wielu graczy, którzy zdecydowali się na zakup Batman: Arkham Asylum podczas letniej wyprzedaży Steam, organizowanej co roku przez Valve, nie mogło uruchomić swoich gier. Okazało się, że zabezpieczenie DRM SecuROM wyrzucało komunikat: „klucze nie zostały odnalezione w bazie danych”.
Valve przez blisko tydzień nie odpowiadało na zgłoszenia. Wczoraj przedstawiciel firmy przeprosił za wszelkie niedogodności i zapewnił, że Valve i Warner Bros. rozpoczęli prace nad rozwiązaniem problemu tuż po otrzymaniu pierwszego raportu. Obiecał również powiadomić graczy, kiedy błąd zostanie naprawiony. Aktualnie użytkownicy zgłaszają, że gra zaczęła wreszcie działać.