Wcześniejszy dostęp do wszystkich paczek z mapami, kilka dodatkowych drobiazgów, cena jak za nową grę - Battlefield 3 Premium święci sukcesy.
Wcześniejszy dostęp do wszystkich paczek z mapami, kilka dodatkowych drobiazgów, cena jak za nową grę - Battlefield 3 Premium święci sukcesy.
Najwyraźniej fanom Battlefield 3 spodobała się idea zapłacenia raz za wszystkie przyszłe DLC i otrzymywania ich wcześniej niż inni nabywcy - EA i DICE skopiowały ten pomysł z wprowadzonego już jakiś czas temu przez ich największą konkurencję systemu Call of Duty: Elite, działającego na podobnych zasadach ale o wiele bogatszego.
Co ciekawe, do tej pory na Premium zdecydował się mniej więcej co dziesiąty nabywca Battlefield 3 - dane szacunkowe mówią o 14 milionach sprzedanych egzemplarzy na wszystkich trzech platformach. To oznacza, że BF3 jest wielkim sukcesem, nie tylko jeśli chodzi o sprzedaż, ale też o jakość samego produktu, bo w 9 miesięcy po premierze ciągle bawią się nim miliony graczy. Z taką wierną, i chętną do ponoszenia dodatkowych kosztów, społecznością wielbicieli EA i DICE nie muszą się martwić o sprzedaż zapowiedzianego już Battlefielda 4...