gramTV - Gramy w Afterfall: InSanity Edycja Rozszerzona

O tym, że pierwotna edycja Afterfall: InSanity była grą pełną różnorodnych wad nie trzeba chyba przekonywać nikogo. Czy zapowiadana od miesięcy Edycja Rozszerzona jest w stanie zmienić ten negatywny odbiór?

gramTV - Gramy w Afterfall: InSanity Edycja Rozszerzona

Mimo uwielbienia dla post-apokaliptycznych klimatów, szczerego zachwytu "polskością" świata przedstawionego i kilku innych pozytywów, nie mogłem wystawić Afterfall: InSanity dobrej oceny. Edycja Rozszerzona miała poprawić całą masę błędów i niedoróbek, począwszy od kiepskiej reżyserii scen i samej gry, a skończywszy na systemie walki. Czy ekipa Intoxicate podołała temu zadaniu?

Sprawdźmy to. Albercik, wychodzimy!

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Aquma
Gramowicz
11/08/2012 21:28

Sprawia lepsze, sporo lepsze wrażenie niż 1.0. Jestem poztywnie zaskoczony, bo przyznam, że nie spodziewałem się po ER Afterfalla zbyt wiele.Eh, Nicolasi... nie dało się tak od razu? :/

Usunięty
Usunięty
07/08/2012 16:25

A patcha na Origin nadal nie widać...Ciekawe, czy w ogóle kiedyś sie ukaże.

Usunięty
Usunięty
03/08/2012 12:44
Dnia 03.08.2012 o 12:06, ScaredOfGhosts napisał:

A pisali Ci coś dokładniej? Bo mnie szlag trafił jak się zorientowałem. Edycja rozszerzona, która miała tchnąć w grę nowe życie rozwaliła system zapisu. Kompromitacja.

Niestety nie. Ponoć wiedzą w którym miejscu leży błąd. W wersji 1.0 gra była podzielona na checkpointy nieco inaczej - stąd cały problem. Polecam śledzić facebook.com/afterfall by być na bieżąco.

Dnia 03.08.2012 o 12:06, ScaredOfGhosts napisał:

Znika. Nie wiem, to pewnie po to, żebyśmy się zorientowali, że to sen. Przecież ciężko byłoby się bez tego domyślić:P

Zabieg dziwny bo wygląda jakby był to jakiś problem ze sterownikami albo moja karta nie wyrabiała. Na gameplayu z xboxa też jest ten efekt.




Trwa Wczytywanie