Autorzy Resident Evil 6: Czujemy presję, że musimy dorównać poziomowi Resident Evil 4

Michał Ostasz
2012/08/03 13:16

Twórcy najnowszej odsłony zombiaczej serii, gry Resident Evil 6, doskonale zdają sobie sprawę z tego jak wielkie wymagania stawiają im fani cyklu. O wyzwaniach jakie stoją przed nimi opowiedzieli dziennikarzom AusGamer.

Autorzy Resident Evil 6: Czujemy presję, że musimy dorównać poziomowi Resident Evil 4

Hiroyuki Kobayashi, Yoshiaki Hirabayashi i Eiichiro Sasaki, najważniejsze osoby stojące za Resident Evil 6, zgodnie przyznali:

Resident Evil 4 to gra, która zachwyciła krytyków i czujemy presję, że musimy jej dorównać (...) Ale to Resident Evil 5 był naszą największą grą. Zwłaszcza w tym sensie, że dzięki niej udało nam się przyciągnąć do marki wielu nowych graczy.

Fani obu odsłon wiele od nas oczekują, dlatego staramy się, aby zarówno fani czwórki, jak i piątki byli zadowoleni. Pracujemy nad produktem, który zadowoli ich wszystkich.

GramTV przedstawia:

Resident Evil 6 na wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 ukaże się na polskim rynku już 2 października. Edycja PC wciąż nie ma ustalonej daty premiery.

Widzieliście już gameplay z Resident Evil 6 z Adą Wong w roli głównej?

Źródło: VG247

Komentarze
10
Arczir2d2
Gramowicz
03/08/2012 22:27

IMO ta seria już dawno umarła, a powodem tego była chciwość producenta...Najlepsze części to RE 1, 2 i 3... gdyby Capcomowi zależało na graczach to zrobiliby coś w tym stylu

kotlecik5
Gramowicz
03/08/2012 19:49
Dnia 03.08.2012 o 14:47, Lucas162 napisał:

Przecież RE1/2/3 to shit. 4 jest grą genialną, 5 już gorszą ale nadal świetną.

Idź stąd trollu.Jeśli oni się powołują na RE4, to ja już widzę, że z RE6 nic nie będzie... R.I.P. Resident Evil.

Takeya
Gramowicz
03/08/2012 16:52

Nie rozumiem was. 5tka słabsza niż 4ka? WTF?Wywalono Ashley jako idiotkę do ochraniania, poprawiono grafikę, naprawiono sterowanie, dodano multi, masę broni i powtórzono sprawdzony model rozgrywki. Jako minus otrzymało się malutkie menu, brak jakiegokolwiek horroru (ale 4ka też nie przerażała, więc jak tu się odwoływać?) i recycling przeciwników.To nie słabsza gra. To brak innowacyjności względem poprzedniej odsłony.




Trwa Wczytywanie