Zdobądź klucz do bety Painkiller: Hell & Damnation

Małgorzata Trzyna
2012/08/03 11:47
3
0

Wydawca Painkiller: Hell & Damnation, firma Nordic Games, ogłosiła rozpoczęcie zamkniętych beta-testów gry. Możecie zdobyć klucz do tego tytułu, śledząc jego oficjalną stronę, forum oraz profil na Facebooku.

Zdobądź klucz do bety Painkiller: Hell & Damnation

Jeśli macie ochotę przetestować Painkiller: Hell & Damnation, FPS nastawiony na eliminację hord wrogów i potężnych bossów, powstający w polskim studiu Farm 51 i działający na silniku Unreal Engine 3 przed premierą, możecie zdobyć klucz do bety na kilka sposobów:

- Twórcy gry będą od czasu do czasu rozdawać zestawy kluczy. By zdobyć jeden z nich, warto śledzić oficjalną stronę gry, forum oraz jej profil na Facebooku.
- Możecie wysłać email na adres pr@nordicgames.at, wpisując w temacie „PKHD beta”, zaś w treści zamieszczając ciekawą/zabawną/zaskakującą historię, dlaczego powinniście otrzymać klucz do bety, lub zapewniając, że wyrazicie swoją opinię na forum.
- Jeśli nie uda się Wam otrzymać klucza, w nadchodzących tygodniach pojawi się więcej możliwości jego zdobycia.

GramTV przedstawia:

- Opinie tych, którzy grali w pierwszego Painkillera są dla nas niezwykle ważne – powiedział przedstawiciel Nordic Games, Reinhard Pollice. – W ten sposób będziemy mieli szansę na nawiązanie kontaktu ze społecznością fanów, oferując im również możliwość zagrania w ten tytuł jako pierwszym.

W becie będziecie mieli okazję wypróbować po jednym poziomie przypadającym na każdy z dostępnych trybów gry: singleplayer, tryb współpracy, przetrwanie, deathmatch i drużynowy deathmatch oraz capture the flag.

Premiera Painkiller: Hell & Damnation przewidywana jest na 2013 rok.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
03/08/2012 20:08

Napewno spróbuje zdobyć kluczyk :)W Painkillera 1 i Battle Out of Hell grałem kilka lat temu i do dziś jest to dla mnie jedne z najlepszych gier akcji ever.

Usunięty
Usunięty
03/08/2012 13:25

jeśli nie zaszaleją z głupimi pomysłami może być ok. Jeśli to będzie tylko odświeżenie to i tak dobrze, lepsze to niż pomysł na redemption, overdose itd. Brakuje tylko porządnego gameplay-a i kompa który mi to uciągnie.

Usunięty
Usunięty
03/08/2012 12:08

litości tylko nie painkiller




Trwa Wczytywanie