Victor Lugo, projektant odpowiedzialny za implementację Kinecta w Madden NFL 13 wyjaśnił, dlaczego studio chciało wykorzystać to urządzenie. „Better with Kinect” w tym przypadku to nie słowa rzucane na wiatr.
Victor Lugo, projektant odpowiedzialny za implementację Kinecta w Madden NFL 13 wyjaśnił, dlaczego studio chciało wykorzystać to urządzenie. „Better with Kinect” w tym przypadku to nie słowa rzucane na wiatr.
- Liczba opcji służących do nawigowania w menu, jakie umieściliśmy na ekranie, może zamieszać w głowie. Chcieliśmy użyć prostego języka, zrozumiałego dla ludzi, pozwalającego im na wykorzystanie komend głosowych – powiedział Lugo podczas rozmowy z Eurogamerem, wyjaśniając w dość zawiły sposób, na czym polega wydawanie poleceń zawodnikom i jak działa „dynamic grammar".
Jeśli wprowadzimy swoje nazwy, będziemy później mogli ich używać, wykorzystując polecenia głosowe. Połączenie imion zawodników i rozkazów daje w sumie ponad 6000 możliwości. Dużo łatwiej wydać komendę głosową niż marnować czas w menu, zatem „Better with Kinect” w tym przypadku nie jest jedynie pustym hasłem reklamowym.
Madden NFL 13 zadebiutuje na PS3, Xboksie 360, PS Vita i Wii pod koniec sierpnia.