W skład ekipy Impossible Studios wchodzi część ekipy nieistniejącego już Big Huge Games. Developerzy Kingdoms of Amalur: Reckoning nadal mogą tworzyć razem gry, a Epic Games zyskało cennych pracowników.
W skład ekipy Impossible Studios wchodzi część ekipy nieistniejącego już Big Huge Games. Developerzy Kingdoms of Amalur: Reckoning nadal mogą tworzyć razem gry, a Epic Games zyskało cennych pracowników.
Pierwszym projektem Impossible Studios ma być Infinity Blade: Dungeons, kolejna część popularnej serii przeznaczona na urządzenia z systemem iOS.
- Epic Games przyjęło z otwartymi ramionami ekipę developerów, którzy zostali zwolnieni po zamknięciu Big Huge Games – powiedział nowy dyrektor studia Impossible, Sean Dunn. – Zatroszczyli się o nas i dali nam narzędzia i zasoby, jakich potrzebowaliśmy, by uszczęśliwić wielu graczy.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że pomogliśmy tej wspaniałej ekipie zostać razem i mamy szczęście mieć ich u siebie – powiedział szef Epic Games, Mike Capps. – W tym czasie mawiałem, że znalezienie pełnego składu supergwiazd było „niemożliwe” i widocznie ta nazwa przylgnęła do nich! Połączenie wyobraźni i doświadczenia ludzi z Impossible oraz technologii Epic, własności intelektualnej i zasobów ma znacznie większą wartość niż suma poszczególnych składowych.
Czy otwarcie nowego studia ma jakiś związek z doniesieniami o zwolnieniu zarządu People Can Fly z Adrianem Chmielarzem na czele?