Capcom: Nie chcieliśmy, aby marka Devil May Cry "wygazowała się" zanim ją zrestartujemy

Michał Ostasz
2012/08/13 14:05
0
0

Żółto-niebiescy chyba nie przestaną nas zadziwiać. Motohide Eshiro, jeden z producentów DmC Devil May Cry, przedstawił filozofię, którą kierowała się jego firma przy podejmowaniu decyzji o przygotowaniu reboota przygód Dantego.

Capcom: Nie chcieliśmy, aby marka Devil May Cry

Wyczucie czasu jest bardzo ważne, ale wielką częścią naszej motywacji (do zrobienia restartu - dop. red.) nie było czekanie aż seria się "wygazuje", ale zrobienie tego, póki jeszcze świetnie sobie radzi - powiedział Eshiro-san w rozmowie z dziennikarzami serwisu Siliconera.

Zrobiliśmy cztery części Devil May Cry i seria stawała się coraz lepsza z każdą kolejną odsłoną (powiedzmy, że nie do końca się z tym zgadzamy - dop. red.), ale woleliśmy ją zrestartować teraz niż czekać na to aż stara formuła się zepsuje. Wierzymy, że zrobienie czegoś nowego z marką, która wciąż jest "żywa", to dla nas ciekawe wyzwanie. (...) Zrobiliśmy to teraz, kiedy seria wciąż ma fanów, zobaczymy co się stanie - dodał.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Devil May Cry w wersjach na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 ukaże się w połowie stycznia przyszłego roku. W planach jest również edycja gry na PC, ale producent i wydawca nie podzielili się żadnymi konkretami w tej sprawie.

Źródło: VG247

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!