Żółto-niebiescy chyba nie przestaną nas zadziwiać. Motohide Eshiro, jeden z producentów DmC Devil May Cry, przedstawił filozofię, którą kierowała się jego firma przy podejmowaniu decyzji o przygotowaniu reboota przygód Dantego.
Żółto-niebiescy chyba nie przestaną nas zadziwiać. Motohide Eshiro, jeden z producentów DmC Devil May Cry, przedstawił filozofię, którą kierowała się jego firma przy podejmowaniu decyzji o przygotowaniu reboota przygód Dantego.
Zrobiliśmy cztery części Devil May Cry i seria stawała się coraz lepsza z każdą kolejną odsłoną (powiedzmy, że nie do końca się z tym zgadzamy - dop. red.), ale woleliśmy ją zrestartować teraz niż czekać na to aż stara formuła się zepsuje. Wierzymy, że zrobienie czegoś nowego z marką, która wciąż jest "żywa", to dla nas ciekawe wyzwanie. (...) Zrobiliśmy to teraz, kiedy seria wciąż ma fanów, zobaczymy co się stanie - dodał.
Przypomnijmy, że Devil May Cry w wersjach na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 ukaże się w połowie stycznia przyszłego roku. W planach jest również edycja gry na PC, ale producent i wydawca nie podzielili się żadnymi konkretami w tej sprawie.
Źródło: VG247
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!