O tym, że XCOM: Enemy Unknown będzie miał tryb wieloosobowy usłyszeliśmy kilka dni temu - a teraz możemy zobaczyć go na własne oczy.
O tym, że XCOM: Enemy Unknown będzie miał tryb wieloosobowy usłyszeliśmy kilka dni temu - a teraz możemy zobaczyć go na własne oczy.
Balans będzie potrzebny, zwłaszcza w meczach rankingowych, a i takie tutaj mają się odbywać. "Rankedy" będą miały sztywno ustalone zasady, na przykład zawodników obowiązywać będzie w nich 90-sekundowa tura - a rozgrywkach dowolnych można będzie to ograniczenie zmieniać a może nawet wyłączyć je w ogóle.
Równowagę w rozgrywkach twórcy zamierzają też utrzymać dzięki temu, że każda, nawet najpotężniejsza jednostka, ma jakąś słabość i każdą taktykę można jakoś skontrować. Na przykład bardzo odporny i ciężko uzbrojony muton ma mały rozumek i każdy wrogi psionik może przejąć nad nim kontrolę. Podobnie wrogiego snajpera zaczajonego na dachu na drugim końcu mapy można skontrować za pomocą Obcego, który może w jednym ruchu przeskoczyć do dowolnego miejsca na polu bitwy.
Premiera XCOM: Enemy Unknown planowana jest na 12 października na PC, PS3 i Xboksa 360. W naszym kraju gra ukaże się w pełnej polskiej wersji językowej.