Takiego zdania jest David Crane, współzałożyciel Activision i twórca pamiętnego klasyka Pitfall. Dlaczego wini on za ten stan rzeczy najpopularniejszego producenta przeglądarkowych produkcji?
Takiego zdania jest David Crane, współzałożyciel Activision i twórca pamiętnego klasyka Pitfall. Dlaczego wini on za ten stan rzeczy najpopularniejszego producenta przeglądarkowych produkcji?
Dziesięć lat temu wszyscy grali w takie (casualowe - dop. red.) gry, ale teraz ludzie o nich zapomnieli, gdyż teraz są one na telefonach.
Osobiście wydaję mi się, że zawsze tworzyłem casualowe produkcje. Tworzyłem je dla tych, którzy chcieli cieszyć się grami na każdym poziomie. Gry mają bawić, to właśnie znaczy słowo casual.
Crane dodał:
Jeśli zapytałbyś kogoś o grę o jakąś grę casualową parę lat temu, to wymieniłby on jakiś tytuł w stylu Angry Birds. Teraz powiedziałby Farmville lub coś w tym stylu. Nie lubię jak wrzuca się do jednego worka gry typu social i casual. Uważam, że to właśnie przez Zynga-gry produkcje casualowe cieszą się złą sławą.
Ciekawy punkt widzenia. Zgadzacie się z nim?
Źródło: VG247